Record Details

THE CONCEPT OF BILINGUAL EDUCATION, AS A MEASURE OF THE EDUCATIONAL SYSTEM OF UKRAINE WITH THE EU STANDARDS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE CONCEPT OF BILINGUAL EDUCATION, AS A MEASURE OF THE EDUCATIONAL SYSTEM OF UKRAINE WITH THE EU STANDARDS
КОНЦЕПЦІЯ БІЛІНГВАЛЬНОЇ ОСВІТИ, ЯК ЗАСОБУ УЗГОДЖЕННЯ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ ЗІ СТАНДАРТАМИ ЄС
 
Creator Івашкіна, I.
Шевченко, A.
 
Subject bilingual education; bilingual program; curriculum; the educational space of the EU; polycomicism

білінвгальна освіта; білінгвальна програма; навчальна програма; освітній простір ЄС; полікомунікативність
378 (477+4ЄС)
 
Description This article discusses the concept of bilingual education as a means of harmonizing the educational system of Ukraine with EU standards. The urgency of this topic is that due to its polyethnicity, Ukrainian society needs the formation of a polycamous personality that can adapt to professional reforms in a globalized world. Consideration of this topic is also important because of the ethnic and social tensions that are present in some EU countries and are due to linguistic differentiation historically formed in the same geographic area. The purpose of this article is to study the concept of bilingual education and its impact on personality. In the course of writing this work, the method of analysis was used to compare the curricula of bilingual education of higher education institutions of the EU countries. The article examines the experience of bilingual education in the EU countries, Also, three types of bilingual education concepts in the EU were derived by the authors of this article. The article suggests ways to implement the bilingual system of education in the system of higher education of Ukraine
В даній статті розглядається концепція білінгвальної освіти, як засобу узгодження освітньої системи України зі стандартами ЄС. Актуальність даної теми, полягає в тому, що в силу своєї поліетнічності, українське суспільство потребує формування полікомунікативної особистості, що зможе адаптуватися до професійних реформ у глобалізованому світі. Розгляд даної теми також є важливим через етно-соціальну напругу, що присутня в деяких країнах ЄС і є зумовленою лінгвістичною диференціацією історично сформованою на одній географічній території. Метою даної статті є дослідження концепції білінгвальної освіти та її впливу на особистість. В ході написання даної роботи було використано метод аналізу для порівняння навчальних програм білінгвальної освіти вищих навчальних закладів країн ЄС. У статті досліджено досвід білінгвальної освіти країн ЄС, а також авторами виведено три види концепцій білінгвальної освіти, що діють в ЄС. Також в статті запропоновані шляхи до імплементації білінгвальної системи освіти до системи вищої освіти України
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13711
10.18372/2411-264X.14.13711
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 44
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 44
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 44
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ