Record Details

MODERN APPROACHES AND METHODS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN COLLEGES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MODERN APPROACHES AND METHODS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES IN COLLEGES
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У КОЛЕДЖАХ
 
Creator Ткаченко, Н.
Мостицька, Л.
 
Subject circle; foreign language; College; learning concepts; teaching methods

гурток; іноземна мова; коледж; концепції навчання; методи навчання
377.091.33:81'243
 
Description The importance of a foreign language in the training of students in colleges is considered; the necessity of language proficiency as an important component of the formation of modern personality is analyzed. The necessity of systematization of existing and formulation of new provisions on the definition of trends, features and future directions of development of vocational education. The modern concepts and methods of teaching a foreign language, as well as their application in the work of circles to study the culture of English-speaking countries in the after-hours, which will quickly and efficiently learn English. The aim of the article is to analyze the actual problems of teaching a foreign language in colleges by determining the possibility of applying modern and promising concepts of teaching a foreign language, as well as teaching methods in the development of vocational education. Three different approaches to learning a foreign language that can be used in the study of a foreign language during the work of the circle of foreign language "English-speaking culture experts" are analyzed. This circle is the main form of implementation of creative activity of students in the study of a foreign language outside school hours. The combination of purposeful development of communication skills and the concept of "First meeting" allows you to fully take into account the specifics of teaching a foreign language as a subject and provide a link between the content and quality of the study of this subject during the entire period of study in College. The basic methods of teaching foreign languages in colleges, including after-hours in the organization of group work. The choice of the correct method of training will ensure the efficient results of the study of foreign languages in colleges according to the pressing challenges of our time. It is proposed to use the method of scenario (Storyline Method) and the method of project learning, which will provide a projected increase in the number of students who are engaged in scientific and research work, the formation of students' skills in working with information materials, the development of observation, visual memory, imagination, associative thinking, improving the quality of knowledge, skills in science and foreign language
Розглянуто значення іноземної мови при навчанні студентів у коледжах; проаналізовано необхідність володіння мовою як важливою складовою становлення сучасної особистості. Визначено потребу систематизації існуючих та формулювання нових положень відносно визначення тенденцій, особливостей та перспективних напрямків розвитку професійної освіти. Розглянуто сучасні концепції та методи навчання іноземної мови, а також їх застосування в роботі гуртків для вивчення культури англомовних країн у позаурочний час, що дозволить швидко та якісно вивчити англійську мову. Метою статті є аналіз актуальних проблем викладання іноземної мови в коледжах шляхом визначення можливості застосування сучасних та перспективних концепцій викладання іноземної мови, а також методів навчання в умовах розвитку системи професійної освіти. Проаналізовано три різних підходи до навчання іноземної мови, які можливо використовувати при вивченні іноземної мови під час роботи гуртка іноземної мови «English-speaking culture experts» (Клуб знавців культури англомовних країн), Такий гурток є основною формою реалізації творчої діяльності студентів при вивченні іноземної мови в позаурочний час. Поєднання цілеспрямованого розвитку комунікативних умінь та концепції «Перша зустріч» дозволяє повною мірою врахувати специфіку викладання іноземної мови як навчального предмета і забезпечити зв'язок між змістом та якістю вивчення цього предмета під час всього терміну навчання у коледжі. Розглянуто основні методи навчання іноземних мов у коледжах, в тому числі і в позаурочний час при організації гурткової роботи. При цьому вибір правильного методу навчання забезпечить ефективні результати вивчення іноземних мов у коледжах відповідно до актуальних викликів сьогодення. Запропоновано застосування методу сценарію (Storyline Method) та методу проектного навчання, що забезпечить прогнозоване збільшення числа студентів, які займаються науковою та дослідницькою роботою, формування у студентів навичок роботи з інформаційними матеріалами, розвиток спостережливості, зорової пам’яті, уяви, асоціативного мислення, підвищення рівня якості знань, умінь та навичок в царині науки та іноземної мови
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-21
 
Type Рецензована стаття
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13740
10.18372/2411-264X.14.13740
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 14 (2019); 101
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 14 (2019); 101
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 14 (2019); 101
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ