Record Details

FUZZY PROCEDURE FOR CALCULATING DAMAGE FROM RISKS ATTACHMENT AT AVIATION ACTIVITY BASED ON THE MODEL OF SELECTING OPTIMAL STRATEGIES

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FUZZY PROCEDURE FOR CALCULATING DAMAGE FROM RISKS ATTACHMENT AT AVIATION ACTIVITY BASED ON THE MODEL OF SELECTING OPTIMAL STRATEGIES
Нечеткая процедура расчета ущерба от наступления рисков при авиационной деятельности на основе модели выбора оптимальных стратегий
Нечітка процедура розрахунку збитків від настання ризиків при авіаційній діяльності на основі моделі вибору оптимальних стратегій
 
Creator Kharchenko, Volodymyr; National Aviation University
Alexeiev, Oleh; National Aviation University
Pechevystyi, Ruslan; National Aviation University
 
Subject
flight safety; fuzzy networks; safety management system; risk analysis
629.73:681.51

анализ рисков; безопасность полетов; гарантированный нечеткие множества; система управления безопасностью
629.73:681.51

аналіз ризиків; безпека польотів; нечіткі множини; система управління безпекою
629.73:681.51
 
Description Safety management – is the main managerial function, which should be considered at a level that is at least adequate in importance to other functions of any airline, whose implementation should be based on a balanced allocation of resources to production tasks and means of protection, to contribute to the establishment of security space. When considering aspects of FS adopted the postulate that absolute, security does not exist. The essence of the postulate is that after the adoption of protective measures residual risk always remains, which is considered as a measure of probability, as well as the severity of harm to the safe functioning of the system and the environment. Damage – is defined as physical damage or harm associated with the deterioration of a person’s health or vital functions, which reduces his or her ability to function normally in terms of physiology. Damage can be caused both directly, and indirectly and qualitatively classified by levels as catastrophic, critical, marginal, insignificant.
Управление безопасностью полетов – это основная управленческая функция, которую следует рассматривать на уровне, который по меньшей мере адекватен по важности другим функциям любой авиакомпании, реализация которых должна основываться на сбалансированном распределении ресурсов для производственных задач и средств защиты, для способствовать созданию пространства безопасности. При рассмотрении аспектов ФС принят постулат о том, что абсолютной безопасности не существует. Суть постулата заключается в том, что после принятия защитных мер всегда остается остаточный риск, который рассматривается как мера вероятности, а также серьезность ущерба для безопасного функционирования системы и окружающей среды. Ущерб – определяется как физический ущерб или вред, связанные с ухудшением здоровья или жизненных функций человека, что снижает его или ее способность нормально функционировать с точки зрения физиологии. Ущерб может быть нанесен как прямо, так и косвенно и качественно классифицирован по уровням как катастрофический, критический, незначительный, незначительный.
Управління безпекою – це головна управлінська функція, яка повинна розглядатися на рівні, принаймні адекватному за важливістю до інших функцій будь-якої авіакомпанії, реалізація якої повинна базуватися на збалансованому розподілі ресурсів на виробничі завдання та засоби захисту, сприяти створенню охоронного простору. При розгляді аспектів ПС прийнятий постулат, що абсолютний, безпеки не існує. Суть постулату полягає в тому, що після прийняття захисних заходів залишковий ризик завжди залишається, що розглядається як міра ймовірності, а також тяжкість шкоди для безпечного функціонування системи та навколишнього середовища. Пошкодження – це фізичне пошкодження або шкоду, пов'язане з погіршенням здоров'я людини або життєво важливих функцій, що зменшує його здатність нормально функціонувати з точки зору фізіології. Збиток може бути викликаний як безпосередньо, так і опосередковано і якісно класифікованим за рівнями як катастрофічний, критичний, маргінальний, незначний.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-06-26
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13649
10.18372/2306-1472.1.13649
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 78, № 1 (2019); 8-13
Вестник Национального авиационного университета; Том 78, № 1 (2019); 8-13
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 78, № 1 (2019); 8-13
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ