Замкнена система обслуговування D/M /1/ 0/ n з повторенням заявок
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Замкнена система обслуговування D/M /1/ 0/ n з повторенням заявок
Замкнутая система обслуживания D/M /1/ 0/ n с повторением заявок Closed retrial queueing system D/M /1/ 0/ n |
|
Creator |
Коба, О. В.; Інститут кібернетики імені В.М.Глушкова
|
|
Subject |
замкнена система масового обслуговування з поверненням заявок; джерела навантаження; детермінований вхідний потік; багатовимірний марковський процес; показники функціонування
УДК 519.872 замкнена система масового обслуговування з поверненням заявок; джерела навантаження; детермінований вхідний потік; багатовимірний марковський процес; показники функціонування УДК 519.872 closed retrial queueing system; traffic sources; determibistic input flow; multi-demensional Marcow process; functioning characteristics UDC 519.872 |
|
Description |
Досліджується одноканальна замкнена система масового обслуговування з повторенням, скінченим числом джерел навантаження та детермінованими вхідними потоками. Побудований багатовимірний марковський процес, визначені показники функціонування
Исследуется одноканальная замкнутая система массового обслуживания с повторением, конечным числом источников нагрузки и детерминированными входящими потоками. Построен многомерный марковский процесс, определены показатели функционирования системы Single channel closed retrial queueing system with finitenumber of traffic source and deterministic input flows is investigated. Multi-dimensional Markovprocess is constructed and system functioning characteristics were determined |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-05-30
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/10336
|
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 4, № 52 (2015); 50-54
Проблемы информатизации и управления; Том 4, № 52 (2015); 50-54 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 4, № 52 (2015); 50-54 |
|
Language |
uk
|
|