Record Details

ВЕЛИЧИНА ПОРЯДКУ КІНЕТИЧНОЇ РЕАКЦІЇ ВИЗНАЧЕНА НА ОСНОВІ ДОКТРИНИ УМОВНОЇ ОПТИМАЛЬНОСТІ ДЛЯ ЕНТРОПІЇ БАГАТООПЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВЕЛИЧИНА ПОРЯДКУ КІНЕТИЧНОЇ РЕАКЦІЇ ВИЗНАЧЕНА НА ОСНОВІ ДОКТРИНИ УМОВНОЇ ОПТИМАЛЬНОСТІ ДЛЯ ЕНТРОПІЇ БАГАТООПЦІЙНИХ ФУНКЦІЙ
THE VALUE OF THE KINETIC REACTION ORDER DETERMINED BASED UPON THE CONDITIONAL OPTIMALITY DOCTRINE FOR THE MULTI-OPTIONAL FUNCTIONS ENTROPY
 
Creator Гончаренко, Андрій Вікторович
 
Subject трибологія; тертя; зношування; оптимізація; ентропійна доктрина; багатоопційність; гібридна опційна функція; кінетична реакція; трибологічна реакція
УДК 331.101.1:629.735.083:656.7.086(045)
tribology; friction; wear; optimization; entropy doctrine; multi-optionality; hybrid optional function; kinetic reaction; tribological reaction

 
Description У наведеній роботі здійснено спробу запропонувати певні моделі, що підходять, процесів тертя та зношування, котрі могли би відбуватися в конструктивних елементах технічних виробів, які беруться до розгляду. Міра невизначеності у даному розгляді це є ентропія спеціальних гібридно-опційних функцій ефективності. Ентропія такого виду походить від принципу Джейнса, будучи адаптованою до принципу максимуму суб’єктивної ентропії, із імплементаційними можливостями до авіаційних галузей застосування, як це походить зі списку наведених посилань. Стаття розглядає теоретично можливість застосування доктрини умовної оптимізації ентропії багатоопційних гібридних функцій з метою відкриття обґрунтованої причини існування спеціальних гібридно-опційних функцій ефективності, а також причин оптимальності формули, що наводиться. Така формула, що вжита у якості моделі порядку кінетичної реакції як функції, або так звана залежність порядку трибологічного процесу як функції, отримується з урахуванням ступеня невизначеності певного типу гібридно-опційних функцій ефективності. За допомогою даного варіаційного принципу було показано оптимальність такого виду формули. Еволюція запропонованого у цій статті підходу, який є розвитком від суб’єктивного аналізу до оптимізаційної доктрини гібридних багатоопційних функцій, передбачає використання вказаних гібридних багатоопційних функцій, у якості об’єктивно існуючої характеристики певного явища, замість описаних суб’єктивно переважних, людиною, функцій, оскільки ніхто не обирає об’єктивно існуючої реальності. Даний підхід має значущість правдоподібного пояснення для таких явищ, обумовлених багатоопційністю.
It is made an attempt to propose some appropriate models of the friction and wear processes that could happen in the considered structural elements of the engineering units. The uncertainty measure in the given consideration is the entropy of the special hybrid-optional effectiveness functions. Such kind of entropy originates from the Jaynes’ principle, being adapted to the subjective entropy maximum principle, with the implementation possibilities to the applicable fields of aviation industry as that follows the readings of the references. The paper theoretically considers the possibility of the multi-optional hybrid functions entropy conditional optimization doctrine applicability with the purpose of discovering a substantiated reason for the special hybrid-optional effectiveness functions existence, as well as the reasons for the formula optimality. The order of the kinetic reaction as a model function, or the so-called dependence of the tribological process order as a function, formula is obtained with taking into account the degree of uncertainty for a certain type hybrid-optional effectiveness functions. With the help of the variational principle it is shown the optimality of the formula. The evolution of the proposed at this paper approach from the subjective analysis to the hybrid multi-optional functions optimization doctrine implies the use of the hybrid multi-optional functions, as an objectively existing characteristic of a phenomenon, instead of the subjectively preferred, by a human, functions, since no one chooses the objectively existential reality. The approach has a significance of a plausible explanation for the phenomena stipulated by multi-optionality.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2019-06-04
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PTZ/article/view/13690
10.18372/0370-2197.2(83).13690
 
Source Проблеми тертя та зношування; № 2(83) (2019); 37-40
Problems of Friction and Wear; № 2(83) (2019); 37-40
Проблемы трения и изнашивания; № 2(83) (2019); 37-40
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ