Record Details

Technique of adaptive e-learning courses development

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Technique of adaptive e-learning courses development
Методика разработки адаптивных электронных учебных курсов
Методика розробки адаптивних електронних навчальних курсів
 
Creator Артамонов, Є. Б.; Національний авіаційний університет
Кашкевич, І.-Ф. Ф.; Національний авіаційний університет
 
Subject
UDK 004.65:004.89

УДК 004.65:004.89
адаптивні навчальні матеріали; електронні навчальні курси; навчальний процес; тестові завдання
УДК 004.65:004.89
 
Description One of the tasks of the higher school informatization is to improve the quality ofspecialists/experts/professionals training through the introduction of information-educationalenvironment with remote access to content. But when working remotely with educational resources itis complicate to establish the teacher-student communication and impossible to make flexibleadaptation of the course to the user requirements. The article discusses the technique of adaptive elearningcourses development through the analysis of user requirements and their basic level ofknowledge
Одной из задач информатизации высшей школы является повышение качества подготовки специалистов за счет внедрения информационно-образовательной среды с возможностью удаленного доступа к материалам. Но при удаленной работе с учебными ресурсами осложняется создание связи преподаватель-студент и делает невозможным гибкую адаптацию курсапод требования пользователя. В статье рассматривается методика разработки адаптивных электронных учебных курсов через анализ требований пользователей и их базовый уровень знаний
Одним із завдань інформатизації вищої школи є підвищення якості підготовки фахівців за рахунок впровадження інформаційно-освітнього середовища з можливістю віддаленого доступудо матеріалів. Але при віддаленій роботі з навчальними ресурсами ускладнюється налагодження зв’язку викладач-студент і унеможливлює гнучку адаптацію курсу під вимоги користувача. В статті розглядається методика розробки адаптивних електронних навчальних курсів через аналіз вимог користувачів та їх базовий рівень знань
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-05-31
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/10355
10.18372/2073-4751.1.10355
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 1, № 53 (2016); 14-17
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 53 (2016); 14-17
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 53 (2016); 14-17
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ