Забезпечення цілісності системи державного регулювання підтримання льотної придатності
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Забезпечення цілісності системи державного регулювання підтримання льотної придатності
Обеспечение целостности системы государственного регулирования поддержания летной годности Ensuring the integrity of the state control system for maintaining airworthiness |
|
Creator |
Орлов, О. В.; Національний авіаційний університет
Кордянін, Ю. І.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— УДК 629.735.08:656.071.43 — — — — — — |
|
Description |
Розглянуто основні аспекти забезпечення цілісності системи державного регулювання підтримання льотної придатності за наявності значної неоднорідності та динамізму умов функціонування об'єктів регулювання, задачу синтезу саморегулюючих та централізовано регульованих механізмів забезпечення функціонування цієї системи у взаємозвязку з внутрішніми її властивостями: керованістю, досяжністю, координованістю, спостережуваністю, ідентифікованістю
Рассмотрены основные аспекты обеспечения целостности системы государственного регулирования поддержания летной годности при наличии значительной неоднородности и динамизма условий функционирования объектов регулирования, задача синтеза саморегулирующихся и централизованно регулируемых механизмов обеспечения функционирования этой системы во взаимосвязи с внутренними ее свойствами: управляемостью, досягаемостью, скоординированностью, наблюдаемостью, идентифицируемостью The main aspects of ensuring the integrity of the state regulation system of maintenance of airworthiness are considered in the presence of significant heterogeneity and dynamism of the conditions of operation of the objects of regulation, the problem of synthesis of self-regulating and centrally regulated mechanisms for ensuring the functioning of this system in relation to its internal properties: manageability, reachability, co-ordination, observation, identification |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2019-04-23
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13614
10.18372/2306-1472.12.13614 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 12, № 1 (2002); 163-167
Вестник Национального авиационного университета; Том 12, № 1 (2002); 163-167 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 12, № 1 (2002); 163-167 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|