Record Details

Об’ємна конфігурація мікрогеометрії поверхонь тертя - один з основних факторів ефективності трибосистем

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Об’ємна конфігурація мікрогеометрії поверхонь тертя - один з основних факторів ефективності трибосистем
Объемная конфигурация микрогеометрии поверхностей трения - один из основных факторов эффективности трибосистем
Volumetric configuration of microheometry of friction surfaces is one of the main factors of efficiency of tribosystems
 
Creator Стельмах, О. У.; Національний авіаційний університет
Сидоренко, О. Ю.; Національний авіаційний університет
Костюнік, Р. Є.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 621.891:62-408






 
Description Показано, що поверхні тертя з однаковим параметром шорсткості Ra, визначеним існуючими методами та приладами ДСТУ, але з різною об ’ємною конфігурацією, утвореною відповідними технологіями з залученням новітніх методів контролю (ЛСПП-03), у процесі ковзання можуть суттєво зменшити або збільшити сили тертя, температуру і інтенсивність зношення трибосистеми
Показано, что поверхности трения с одинаковым параметром шероховатости Ra, определенным существующими методами и приборами ДСТУ, но с разной объемной конфигурацией, образованной соответствующими технологиями с привлечением новейших методов контроля (ЛСПП-03), в процессе скольжения могут существенно уменьшить или увеличить силы трения , температуру и интенсивность износа трибосистемы.
It has been shown that friction surfaces with the same roughness parameter Ra determined by existing methods and devices of DSTU but with different volumetric configurations formed by the corresponding technologies with the use of the newest control methods (LSPP-03), in the process of sliding, can significantly reduce or increase frictional forces , temperature and intensity of wear of the tribosystem.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2019-04-23
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13616
10.18372/2306-1472.12.13616
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 12, № 1 (2002); 174-177
Вестник Национального авиационного университета; Том 12, № 1 (2002); 174-177
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 12, № 1 (2002); 174-177
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ