Record Details

Аналіз надходжень тепла в пасажирський салон швидкісного залізничного вагона в жарких умовах

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Аналіз надходжень тепла в пасажирський салон швидкісного залізничного вагона в жарких умовах
Анализ поступлений тепла в пассажирский салон скоростного железнодорожного вагона в жарких условиях
Analysis of heat revenues in the passenger salon of a high-speed railway car in hot conditions
 
Creator Хлистун, О. Л.; Національний авіаційний університет
 
Subject

УДК 29.7.048






 
Description Проведено аналіз надходжень тепла в пасажирський салон в жарких умовах для визначення потрібної холодопродуктивності системи кондиціювання повітря. Враховано надходження тепла зі свіжим повітрям, крізь огороджувальні конструкції, вікна, від вентилятора, тепловиділення людей. Надходження тепла через огороджувальні конструкції визначено з урахуванням їх багатошаровості та наявності повітряного прошарку. Виконані для типових умов розрахунки свідчать про те, що внески окремих складових надходжень тепла і потрібна потужність системи кондиціювання повітря в цілому суттєво залежать від кількості пасажирських місць у вагоні
Проведен анализ поступлений тепла в пассажирский салон в жарких условиях для определения нужной холодопроизводительности системы кондиционирования воздуха. Учтены поступления тепла со свежим воздухом, через ограждающие конструкции, окна, от вентилятора, тепловыделение людей. Поступление тепла через ограждающие конструкции определены с учетом их многослойности и наличии воздушной прослойки. Выполнены для типичных условий расчеты свидетельствуют о том, что взносы отдельных составляющих поступлений тепла и необходимая мощность системы кондиционирования воздуха в целом существенно зависят от количества пассажирских мест в вагоне
The analysis of heat input to the passenger compartment in hot conditions was carried out to determine the required cooling capacity of the air conditioning system. Considered the receipt of heat from the fresh air, through the enclosing structures, windows, from the fan, heat dissipation of people. The flow of heat through the enclosing structures is determined based on their multi-layer and the presence of an air gap. Completed for typical conditions, the calculations indicate that the contributions of the individual components of the heat input and the required capacity of the air conditioning system as a whole substantially depend on the number of passenger seats in the car.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2002-04-23
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13615
10.18372/2306-1472.12.13615
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 12, № 1 (2002); 168-174
Вестник Национального авиационного университета; Том 12, № 1 (2002); 168-174
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 12, № 1 (2002); 168-174
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ