Separation and sequence solving maintenance problems aircraft
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Separation and sequence solving maintenance problems aircraft
Разделение и последовательность решения задач технического обслуживания воздушных судов Розподіл та послідовність розв’язання задач технічного обслуговування повітряних суден |
|
Creator |
Жолдаков, О. О.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
—
UDC 681.518 — УДК 681.518 технічне обслуговування; декомпозиція; оптимізація УДК 681.518 |
|
Description |
The problem of constructing mathematical model of aircrafts maintenance management task iscontemplated. This model should allow using modern computing facilities for its operative solving.The decomposition of efficient aircraft maintenance management task is described. This leads aproblem of mathematical model nonlinearity to the solution of three problems with linear structure,and thus allows applying combinatory methods, which give finite set of solutions together withpossibility of their reception in an admissible time, to their solution
Рассмотрено проблему построения математической модели задачи управления техническим обслуживанием воздушных судов, которая позволила бы использовать современные вычислительные средства для оперативного её решения. Описана декомпозиция задачи оперативного управления ТО ВС, которая приводит проблему нелинейности математической модели к решению трех задач с линейной структурой, с применением к их выполнению комбинаторных методов, которые дают конечное множество решений вместе с возможностью их получения за допустимое время Розглянуто проблему побудови математичної моделі задачі керування технічним обслуговуванням повітряних суден, яка б дозволяла використовувати сучасні обчислювальні засоби для оперативного її розв’язання. Описана декомпозиція задачі оперативного управління ТО ПС, яка приводить проблему нелінійності математичної моделі до розв’язання трьох задач з лінійною структурою із застосуванням до їх реалізації комбінаторних методів, які мають скінченну множину розв’язків і дають можливість отримання результату за припустимий час |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2016-05-31
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/10361
10.18372/2073-4751.1.10361 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 1, № 53 (2016); 38-41
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 53 (2016); 38-41 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 53 (2016); 38-41 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|