Record Details

WAYS TO IMPROVE THE PERSONAL SELF-REGULATION OF SOCIAL WORKERS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title WAYS TO IMPROVE THE PERSONAL SELF-REGULATION OF SOCIAL WORKERS
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТІСНОЇ САМОРЕГУЛЯЦІЇ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
 
Creator Радченко, М.
 
Subject personal self-regulation; Social Worker; mechanisms (levers) of self-regulation; levels of psychic actions; stress resistance; difficult life situation; social "risk groups"

особистісна саморегуляція; соціальний працівник; механізми (важелі) саморегуляції; рівні психічних дій; стресостійкість; важка життєва ситуація; соціальні «групи ризику»
159.9: 364 – 43 (045)
 
Description The article deals with the problem of improving the personal self-regulation of social workers. On the basis of the analysis of scientific literature, the specificity of changes in the sphere of self-regulation of a social worker is examined both during the period of adaptation to the profession and depending on the peculiarities of professional activity. The classification of mechanisms of self-regulation at different levels of psychical actions is given. The regularities of the influence of the social situation of parents of children with special needs on the sphere of self-regulation of this category of adults are determined. Emphasizes the need for social workers working with such clients to be aware of the specifics of the changes taking place in their psychological sphere. The following ways of improving the personal self-regulation of social workers are offered, such as mastering the skills of self-regulation in the process of training work. A program of training active social psychological training for specialists working with families of disabled children is presented. The place of this training in the educational process is determined. A list of expected practical results of the Personal Growth Training for specialists is given.The results of the study of the level of stress resistance of social workers before and after the training are presented. It emphasizes the effectiveness of this form of work with specialists, taking into account the specifics of the social situation of clients
У статті розглядається проблема удосконалення особистісної саморегуляції соціальних працівників. На основі аналізу наукової літератури досліджується специфіка змін сфери саморегуляції соціального працівника як в період адаптації до професії, так і в залежності від особливостей професійної діяльності. Наведена класифікація механізмів саморегуляції на різних рівнях психічних дій. Визначаються закономірності впливу особливостей соціальної ситуації батьків дітей з особливими потребами на сферу саморегуляції даної категорії дорослих. Підкреслюється необхідність усвідомлення соціальними працівниками, що працюють з такими клієнтами, специфіки тих змін, що відбуваються у їхній психологічній сфері. Пропонуються такі шляхи удосконалення особистісної саморегуляції соціальних працівників, як оволодіння навичками саморегуляції в процесі тренінгової работи. Презентується програма Тренінгу активного соціально-психологічного навчання для специалистов, що працюють з родинами дітей-інвалідів. Визначається місце даного тренінгу в навчальному процесі. Дається перелік очікуваних практичних результатів Тренінгу особистісного зростання для спеціалістів. Наводяться результати дослідження рівня стресостійкості соціальних працівників до та після проведення тренінгу. Підкреслюється ефективність такої форми роботи зі спеціалістами з урахуванням специфіки соціальної ситуації клієнтів
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-12-30
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13413
10.18372/2411-264X.13.13413
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 139-145
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 139-145
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 139-145
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ