IMPROVEMENT OF THE NATIONAL SYSTEM OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHING STAFF WITH THE EXPERIENCE OF THE UK
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
IMPROVEMENT OF THE NATIONAL SYSTEM OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF TEACHING STAFF WITH THE EXPERIENCE OF THE UK
УДОСКОНАЛЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ З УРАХУВАННЯМ ДОСВІДУ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ |
|
Creator |
Старостіна, О.
|
|
Subject |
United Kingdom; qualification; educator; training; teachers; professional development
— Великобританія; кваліфікація; педагоги; підвищення; професійний розвиток; учителі 371.14 |
|
Description |
The urgency of the problem investigated in the article is due to the urgent needs in updating the system of advanced training of teachers in Ukraine. Despite the efforts and changes that have occurred in this area in the past few years, the process of renewal is complex and controversial. Accelerate positive changes can appeal to the British experience and its application in the domestic realities. The purpose of the article is to summarize the experience of the UK in the field of professional development of teaching staff for further use in domestic practice. In the process of preparing the article, historical, comparative, systemic and interdisciplinary methods, an interdisciplinary approach, as well as other scientific methods and approaches were used. The article summarizes the experience of the UK in the field of professional development of teaching staff. It has been established that this is a holistic and continuous process with the goal of constantly improving professional knowledge, skills, personal qualities, continuous improvement throughout the entire period of the teacher’s activity. Analyzed the state of affairs in raising the qualifications of teachers in Ukraine and identified shortcomings. It was stated that the existing system of professional development of teachers in Ukraine, which was based on the institutes of postgraduate pedagogical education, is gradually becoming a thing of the past and has been undergoing positive changes in recent years. However, the success in solving this system of problems is hindered by the still certain conservatism of the situation in the field of advanced training of teachers. It was concluded that further reforms in this area are needed for successful reform. To do this, the article suggests ways to improve the system of professional development of teaching staff in Ukraine, taking into account the experience of the UK
Актуальність досліджуваної у статті проблеми зумовлена нагальними потребами в оновленні системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні. Не дивлячись на зусилля та наявні зрушення, які відбулися в цій сфері в останні кілька років, процес оновлення відбувається складно і суперечливо. Прискорити позитивні зміни може звернення до британського досвіду і його застосування у вітчизняних реаліях. Метою статті є узагальнення досвіду Великої Британії в сфері підвищення кваліфікації педагогічних кадрів для подальшого його використання у вітчизняній практиці. У процесі підготовки статті використовувались історичний, порівняльний, системний і міждисциплінарний методи, міждисциплінарний підхід, а також інші наукові методи і підходи. У статті узагальнено досвід Великої Британії в сфері забезпечення професійного розвитку педагогічних кадрів. Встановлено, що це цілісний та безперервний процес, що має на меті постійне поліпшення професійних знань, умінь та навичок, особистісних якостей, постійне вдосконалення упродовж всього періоду діяльності вчителя. Проаналізована система з підвищення кваліфікації учителів в Україні і виявлено недоліки. Констатовано, що усталена система підвищення кваліфікації педагогічних працівників в Україні, основою якої виступали інститути післядипломної педагогічної освіти, поступово відходить у минуле і в останні роки зазнає позитивних змін. Однак успішності у вирішенні цієї системи завдань перешкоджає все ще певна консервативність, що склалася в сфері підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. Зроблено висновок, що для успішного реформування потрібні подальші зміни в цій сфері. Для цього в статті запропоновано шляхи удосконалення системи підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні з урахуванням досвіду Великої Британії. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-12-30
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13420
10.18372/2411-264X.13.13420 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 92-100
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 92-100 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 92-100 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|