EVALUATION AND REFLECTION IN ENHANCING ONLINE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
EVALUATION AND REFLECTION IN ENHANCING ONLINE LEARNING AND TEACHING IN HIGHER EDUCATION
ОЦІНКА ТА РЕФЛЕКСІЯ У ПІДВИЩЕННІ ЯКОСТІ ОН ЛАЙН НАВЧАННЯ ТА ВИКЛАДАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ |
|
Creator |
Самойленко, Н.
|
|
Subject |
assessment; assessment mode and tools; higher pedagogical educational institution; language learning achievement
— вищий педагогічний навчальний заклад; досягнення у вивченні мов; методи оцінювання та інструменти; он-лайн навчання 378.14 |
|
Description |
The article reveals factors that have influenced learning assessment. The types of assessments with using ICT are analyzed. The researcher highlights principles of language assessment in the classroom and online course, developing and applying different types of test; investigates the guidance from experienced test developers and international assessment experts; explores and present practical ways of assessing language and skills which are used in classroom; analyzes the notion of evaluation and the role of evaluation and reflection in enhancing online learning and teaching in higher education. The author describes the students’ assessment examples and its implementation in online learning and teaching at higher pedagogical educational institution. The article introduces the research of using online platform resources for undergraduate students’ language learning; undergraduate students’ online learning experience is described. The influence of the importance of online autonomous learning, based around tasks and real situations, the self-reflection and peer reflection role, the issue of motivation for effectively assessing in the 21st Century language class is highlighted. Perspectives of evaluation, data sources for evaluation with a focus on the sources of feedback, methods to collect data that will inform evaluation and its role in the evaluative process are focused on
Стаття присвячена пошуку шляхів удосконалення форм оцінювання і розвитку рефлексії освітньої діяльності здобувачами вищої освіти в аудиторній роботі та з допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у віртуальному освітньому середовищі. У статті розкрито чинники, що впливають на процес оцінювання навичок та умінь навчання у віртуальному освітньому середовищі. Доведено ефективність використання освітніх онлайн платформ для вивчення англійської мови у закладі вищої освіти, розкрито роль оцінки й рефлексії упродовж навчання в умовах віртуального освітнього середовища у вищій освіті. Автором проаналізовано сучасну вітчизняну та зарубіжну нормативну базу в царині оцінювання і рефлексії досягнень в іншомовній підготовці студентів закладів вищої освіти. Проаналізовано види оцінювання з використанням ІКT. Представлено досвід проведення оцінювання навичок студентів у практиці навчання іноземним мовам. Описано приклади студентських видів оцінювання та їх використання у онлайн навчанні та у навчальному процесі у вищих педагогічних навчальних закладах. Проаналізовано роль викладача й студента у процесах оцінювання й рефлексії в умовах віртуального освітнього середовища. Доведено ефективність використання освітніх онлайн платформ для вивчення англійської мови у закладі вищої освіти. Автор окреслює подальший напрямок розвитку та упровадження електронного навчання у закладах вищої освіти; визначення джерел даних для оцінки та зворотнього зв’язку та їх рольув оцінювальному процесі |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-12-30
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13417
10.18372/2411-264X.13.13417 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 13 (2018); 81-85
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 13 (2018); 81-85 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 13 (2018); 81-85 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|