PREPARING STUDENTS TO MEET THE DEMAND FOR 21 CENTURY SKILLS: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, EXPECTATIONS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PREPARING STUDENTS TO MEET THE DEMAND FOR 21 CENTURY SKILLS: OPPORTUNITIES, CHALLENGES, EXPECTATIONS
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ЗАПИТУ 21 СТОРІЧЧЯ: МОЖЛИВОСТІ, ВИКЛИКИ, ОЧІКУВАННЯ |
|
Creator |
Самойленко, Н.
|
|
Subject |
academic writing; digital tools; learning; lingua franca; online education; teaching; university.
— академічне письмо; викладання; навчання; онлайн освіта; університет;цифрові засоби; lingua franca. 378.14 |
|
Description |
The article introduces the study of English as a lingua franca (ELF). The author outlines why ELF is an important area of research. The different ways of understanding how English is used and taught in universities today in Master's degrees academic writing learning process are described. The role of students’ digital skills and new trends of online education implementation in the foreign language teaching process in a higher educational institution are highlighted. The problem of professional online tutor preparation was determined. The opportunities for implementation of online education for improvement of higher pedagogical education in the foreign language teaching process are revealed. Professional online tutor training curriculum was specified. The opportunities for virtual education and communication are described. Necessity to generalize today’s students’ skills for providing education online course is considered. Technology influence on language learning process, new ways of teaching and learning: the students’ interacting in groups or working on a monologue or story; involving students to record podcasts, audio files, developing students’ written skills in blogs and wikis are investigated. On-line professional training courses on leading on-line platforms as an up-today trend in education are pointed out. The examples of on-line courses for students and teachers on leading on-line platform «Future Learn» for 2017-2018 yy. are presented. The digital tools, which we can used learners for presenting their digital identity to the world by using digital badges, digital CVs to show off what the students can do are summarized.
Стаття присвячена дослідженню англійської мови, що функціонує як lingua franca. Автором визначено lingua franca як важлива область дослідження. Описані різні способи розуміння, як англійська мова використовується і викладається в університетах сьогодні в процесі навчання магістрів академічному письму. Відмічено роль володіння студентами цифровими уміннями та нові тенденції впровадження онлайн навчання в процесі викладання іноземної мови у вищому навчальному закладі. Визначено проблему професійної онлайн підготовки викладача та виявлено можливості для впровадження онлайн освіти для удосконалення вищої педагогічної освіти у процесі викладання іноземної мови. Розглянуто навчальний план з професійної підготовки онлайн викладача для організації віртуальної освіти і комунікації з узагальненням сьогоднішніх навиків студентів для забезпечення навчального онлайн курсу. Досліджено вплив технологічного розвитку на процес вивчення мови, нові шляхи навчання і викладання: взаємодія студентів в групах для відео презентації або їх співпраця над створенням монологу або історії; залучення студентів для запису подкастів, звукових файлів, розвиток навиків студентів у письмі для спілкування у блогах, віккі. Підкреслено роль професійних онлайн курсів навчання на ведучих онлайн платформах як тенденції сьогоднішнього дня в освіті. Описано приклади онлайн курсів для студентів і викладачів на ведучій онлайн платформі «Майбутнє навчання» за 2017-2018 рр.. Систематизовано цифрові інструменти, які можливо використовувати для представлення студентами їх цифрової ідентичності за допомогою цифрових символів, цифрових CV для демонстрації професійних навиків студентів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-09-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/13217
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 94-101
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 94-101 Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 94-101 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|