Record Details

DEVELOPMENT OF WAYS OF INCREASING THE RELIABILITY OF THE INTEGRATED COMPLEX OF SATELLITE AND INNERATION NAVIGATION SYSTEMS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title DEVELOPMENT OF WAYS OF INCREASING THE RELIABILITY OF THE INTEGRATED COMPLEX OF SATELLITE AND INNERATION NAVIGATION SYSTEMS
Разработка путей повышения надежности интегрированного комплекса спутниковых и инерциальных навигационных систем
Розроблення шляхів підвищення надійності інтегрованого комплексу супутникових та інерційних навігаційних систем
 
Creator Dmitriev, Oleg; Flight Academy of the National Aviation University
Kushnerova, Nadiia; Flight Academy of the National Aviation University
Profatilov, Stanislav; Flight Academy of the National Aviation University
 
Subject
functional diagnostics; inertial system; integration; integrity; satellite system
629.7.054.07

инерционная система; интеграция; целостность; спутниковая система; функциональное диагностирование
629.7.054.07

інерційна система; інтеграція; супутникова система; цілісність; функціональне діагностування
629.7.054.07
 
Description Purpose: is an analysis of methods and models for ensuring the functions of controlling the integrity of the GNSS and functional diagnostics of the INS in flight conditions, as well as developing an algorithm for monitoring the integrity of the GNSS and controlling the correct functioning of it. Methods: methods of the theory of optimal estimation, the theory of probability and the theory of random processes.Results: The analysis of factors influencing the quality of autonomous monitoring of the integrity of the satellite radionavigation system and analysis of possible ways to increase reliability and integrity were carried out. An algorithm for monitoring the integrity of the GNSS and controlling the correct functioning of the INS has been developed.Discussion: Based on the results of the study it is proposed to develop mathematical complex, which allows to conduct a complete cycle of simulation of the algorithm at a given stage of flight of the aircraft using existing groupings of spacecraft, as well as experimental navigation data of the GNSS and the INS, registered during the flights.
Цель: анализ методов и моделей обеспечения функций контроля целостности СНС и функционального диагностирования ИНС в условиях полета, а также разработке алгоритма мониторинга целостности СНС и контроля правильности ее функционирования. Методы: исследования: методы теории оптимального оценивания, метод теории вероятностей и теории случайных процессов. Результаты: проведен анализ факторов, влияющих на качество работы автономного мониторинга целостности спутниковой радионавигационной системы и анализ возможных путей повышения надежности и целостности. Представлен алгоритм мониторинга целостности СНС и контроля правильности функционирования ИНС. Обсуждение: на основе итогов исследования предлагается разбить прикладной математический комплекс, позволяющий проводить полный цикл моделирования работы алгоритма на заданном этапе полета воздушного судна при использовании существующих группировок космических аппаратов, а также экспериментальных навигационных данных СНС и ИНС, зарегистрированных в ходе полетов.
Мета: аналіз методів та моделей забезпечення функцій контролю цілісності СНС та функціонального діагностування ІНС в умовах польоту, а також розробці алгоритму моніторингу цілісності СНС та контролю правильності її функціонування. Методи дослідження: методи теорії оптимального оцінювання, метод теорії вірогідності та теорії випадкових процесів. Результати: Проведено аналіз факторів, які впливають на якість роботи автономного моніторингу цілісності супутникової радіонавігаційної системи та аналіз можливих шляхів підвищення надійності та цілісності. Представлено алгоритм моніторингу цілісності СНС та контролю правильності функціонування ІНС. Обговорення: На основі підсумків дослідження пропонується розбити прикладний математичний комплекс, що дозволяє проводити повний цикл моделювання роботи алгоритму на заданому етапі польоту повітряного судна при використанні існуючих угрупувань космічних апаратів, а також експериментальних навігаційних даних СНС та ІНС, зареєстрованих в ході польотів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-12-10
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13153
10.18372/2306-1472.76.13153
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 76, № 3 (2018); 29-35
Вестник Национального авиационного университета; Том 76, № 3 (2018); 29-35
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 76, № 3 (2018); 29-35
 
Language en
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ