ANALYSIS OF AERONAUTIC LANGUAGE INTERACTION
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ANALYSIS OF AERONAUTIC LANGUAGE INTERACTION
Анализ языкового взаимодействия в авиационном радиообмене Аналіз мовної взаїмодії під час авіаційного радіообміну |
|
Creator |
Petrashchuk, Olena; National Aviation University
|
|
Subject |
—
aeronautical communication; aeronautical discourse; aviation phraseology; conversation analysis; human factor; plain English — — авиационное общение; авиационная фразеология; анализ диалогического взаимодействия; дискурс радиообмена; разговорный английский; человеческий фактор — — авіаційне спілкування; авіаційна фразеологія; аналіз діалогічної взаємодії; дискурс радіообміну; людський фактор; розмовна англійська — |
|
Description |
The departure point for the research is the statement that conversation analysis (CA) is aimed to uncover the tacit reasoning procedures as well as sociolinguistic competencies underlying the production and interpretation of talk in organized sequences of interaction [1]. It makes CA popular method in the effective discourse study. Considering aeronautical language interaction (ALI) at a macro level, it is obvious that the linguistic investigation of Aviation English should be done in the connective discourse developed by pilot and controller in the ‘ground-to-air’ talk. Therefore, CA might provide initial knowledge of the radiotelephony exchanges between pilot and controller in that specific context. The aim of this article is to look at CA as a method to describe conventional interactions in radiotelephony through prism of conversation features of general language conventions. To know more about conversation features of RLC can contribute to flight safety associated with language related human factor.
Точкой отправления для исследования является утверждение, что метод анализа диалогического взаимодействия участников разговора имеет целью раскрывать внутренние механизмы аргументации, а также социолингвистические компетенции, лежащие в основе образования и интерпретации сообщений участниками в их последовательности во время общения. Этот метод анализа приобрел популярность в исследованиях устного дискурса. Рассматривая языковое взаимодействие на макроуровне, становится очевидным, что лингвистическое исследование общения на английском языке при ведении радиообмена должно рассматриваться в целостном дискурсе, который образуется пилотом и диспетчером во время радиообмена «земля-воздух». Целью данной статьи является изучение диалогического взаимодействия участников радиообмена на английском языке путем сопоставления с типичными чертами разговора в обычных повседневных ситуациях. Больше знаний об образовании дискурса во время радиообмена будет способствовать лучшему пониманию влияния англоязычного человеческого фактора на безопасность полетов. Точкою відправлення для дослідження є твердження, що метод аналізу діалогічної взаїмодії мовців під час розмови має на меті розкривати внутрішні механізми аргументації, а також соціолінгвістичні компетенції, що лежать в основі утворення та інтерпретації повідомлень тих, хто спілкується, в їхній послідовності під час взаємодії. Цей метод аналізу набув популярності у дослідженнях усного дискурсу. Розглядаючи мовну взаїмодію спілкування на макрорівні, стає очевидним, що лінгвістичне дослідження спілкування авіаційною англійською при веденні радіообміну має розглядатись у цілісному дискурсі, що утворюється пілотом і диспетчером під час радіообміну «земля-повітря». Метою даної статті є вивчення діалогічної взаїмодії учасників радіообміну англійською мовою шляхом співставлення з типовими рисами діалогічної взаємодії у звичайних повсякденних ситуаціях. Більше знань про утворення дискурсу під час радіообміну сприятиме кращому розумінню впливу англомовного людського фактору на безпеку польотів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-12-10
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13166
10.18372/2306-1472.76.13166 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 76, № 3 (2018); 99-106
Вестник Национального авиационного университета; Том 76, № 3 (2018); 99-106 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 76, № 3 (2018); 99-106 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|