Record Details

Models and methods for evaluation of performance and autonomous management segment information and control systems of large aerovuzla

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Models and methods for evaluation of performance and autonomous management segment information and control systems of large aerovuzla
Модели и методы оценки характеристики управление автономными сегментами информационно-управляющейсистемы крупного аэроузла
Моделі й методи оцінювання характеристик та управління автономними сегментами інформаційно-керуючої системи крупного аеровузла
 
Creator Водоп’янов, С. В.; Національний авіаційний університет
Дрововозов, В. І.; Національний авіаційний університет
Журавель, Н. В.; Національний авіаційний університет
 
Subject
UDC 004.056.53:004.492.3

УДК 004.056.53:004.492.3
авіаційна бортова мережа; рівняння Колмогорова - Чепмена; марковський процес; процес загибелі і розмноження
УДК 004.056.53:004.492.3
 
Description The problem of sustainability of air onboard networks in the area aerovuzla is particularly acutebecause of the need to ensure absolute safety, exclusion flight accidents and prerequisites for them.This problem is exacerbated by the constantly changing network structure - one aircraft as networkelements outside the area of responsibility aerovuzla other out. This process is essentially transient.To ensure network security in the presence of internal and external interfering influences should notjust raise the energy and information resources, and apply best management practices reconfigurationof the network. The paper presents mathematical models of Markov processes death and reproductionof non-stationary transition probabilities, which describes the current state of the local aviation boardnetwork aerovuzly. Eaten away system of equations Kolmogorov - Chapman probability for unsteadystate of the network. The method hausovskoyi approximation coordinate distribution system in thestate space
Проблема устойчивости функционирования авиационных бортовых сетей в зоне аэроузлы стоит особенно остро в связи с необходимостью безусловного обеспечения безопасности полетов, вы ключения летных происшествий и предпосылок к ним. Эта проблема усугубляется непрерывные изменения структуры сети - одни самолеты как сетевые элементы входят в зону ответственности аэроузлы, другие выходят. Этот процесс существенно нестационарным. Для обеспечения безопасности сети при наличии внешних и внутренних мешающих воздействий необходимо не просто повышать энергетические и информационные ресурсы, а применять оптимальные методы управления реконфигурацией сети. В работе предложены математические модели марковских процессов гибели и размножения с нестационарными вероятностями перехода, которыми описывается текущее состояние локальной авиационной бортовой сети аэроузлы. Выедена система уравнений Колмогорова - Чепмена для нестационарных вероятностей ста-на сети. Применен метод гаусовськои аппроксимации распределениякоординат системы в пространстве состояний
Проблема стійкості функціонування авіаційних бортових мереж в зоні аеровузла стоїть особливо гостро в зв'язку з необхідністю безумовного забезпечення безпеки польотів, виключення льотних пригод і передумов до них. Ця проблема посилюється через безперервнізміни структури мережі - одні літаки як мережні елементи входять в зону відповідальності аеровузла, інші виходять. Цей процес є суттєво нестаціонарним. Для забезпечення безпеки мережі при наявності зовнішніх і внутрішніх заважаючих впливів необхідно непросто підвищувати енергетичні та інформаційні ресурси, а застосовувати оптимальні методи управління реконфігурацією мережі. В роботі запропоновані математичні моделі марковських процесів загибелі і розмноження з нестаціонарними імовірностями переходу, якими описується поточний стан локальної авіаційної бортової мережі аеровузли. Виїдена система рівнянь Колмогорова - Чепмена для нестаціонарних ймовірностей стану мережі. Застосовано метод гаусовської апроксимації розподілу координат системи впросторі станів
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-05-31
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/10359
10.18372/2073-4751.1.10359
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 1, № 53 (2016); 27-33
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 53 (2016); 27-33
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 53 (2016); 27-33
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ