Transport problems of modern cities
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Transport problems of modern cities
Транспортные проблемы современных городов Транспортнi проблеми сучасних мiст |
|
Creator |
Зацерковний, В. І.; Київський нацiональний унiверситет iменi Тараса Шевченка, 03127, м. Київ, пр. Академiка Глушкова, 2а
Тустановська, Л. В.; Київський нацiональний унiверситет iменi Тараса Шевченка, 03127, м. Київ, пр. Академiка Глушкова, 2а Кобрiн, О. В.; Київський нацiональний унiверситет iменi Тараса Шевченка, 03127, м. Київ, пр. Академiка Глушкова, 2а |
|
Subject |
transport infrastructure; street-road network; geo-information modeling; transport problems; traffic flows, safety; speed; quality; transportation; transport modeling
656.11 транспортная инфраструктура; улично-дорожная сеть; геоинформационное моделирование; транспортные проблемы; транспортные потоки; безопасность; скорость; качество; перевозки; транспортное моделирование 656.11 транспортна iнфраструктура; вулично-дорожня мережа; геоiнформацiйне моделювання; транспортнi проблеми; транспортнi потоки; безпека; швидкiсть; якiсть; перевезення; транспортне моделювання 656.11 |
|
Description |
Urbanization of cities, increasing traffic flows causes the emergence of transport problems and creates a number of negative situations for the transport network of the city and society as a whole. Modern large cities and megalopolises areconstantly facing transport problems that require finding the right, automatized solutions. The conditions of life in citiesdepend to a large extent on how efficiently the transport network operates. The primary task of the transport network ofa large city is to provide convenient and quick access to work places, service areas, cultural and educational institutions.One of the most urgent problems of the urban traffic is the provision of the street-road network (UDM) capacity. Difficulties connected to the admission of high-intensity traffic flows increase through a large number of pedestrian flows. Increasing the number of individual cars and changing the structure of the city causes on top environmental problemsand problems of road condition and quality. The main instrument of traffic management is colour light signaling, designedfor the first pass of road users through a certain section of the UDM, and also for determination unsafe sections ofstreets (roads). The structure of modern automatized traffic management systems (ASM-T) is built on the hierarchicalprinciple of information processing, which while identifying the total management system should operate, foresees theallocation of several mutually subordinate management levels: local, zonal, district, citywide. Transport models based onmodern information technologies are powerful computational software complexes that, based on the functional and spatialcharacteristics of a city, together with all existing data, calculate the most likely distribution of transport and passengerflows by UDM. Since the transport network of a modern city is a space-distributional system, it is quite obvious thatgeo-information technologies should act as the environment for modeling, analysis and research. Effective resolution oftransport network problems is to be solved with the help of geo-information analysis and geo-information modeling, namely through building a transport model of the city with the help of geo-information systems.
Урбанизация городов, увеличение транспортных потоков вызывает возникновение транспортных проблем и создаетряд негативных ситуаций для транспортной сети города и общества в целом. Современные крупные города и мегаполисы постоянно сталкиваются с транспортными проблемами, которые требуют поиска правильных, автоматизированных решений. Условия жизни в городах во многом зависят от того, насколько эффективно работает транспортная сеть. Первоочередной задачей транспортной сети крупного города является обеспечение удобного и быстрого доступак местам работы, сфере обслуживания, культурным и учебным учреждениям. Одна из наиболее актуальных проблем городского движения — обеспечение пропускной способности улично-дорожной сети (УДМ). Трудности, связанные с пропуском транспортных потоков высокой интенсивности, возрастают из-за большого количества пешеходных потоков. Увеличение количества автомобилей индивидуального пользования и изменение структуры города вызывает еще экологические проблемы и проблемы состояния и качества дорог. Основным средством управления дорожным движением является светофорная сигнализация, предназначенная для первоочередного пропуска участников дорожного движения через определенный участок УДМ, а также для обозначения небезопасных участков улиц (дорог). Структура современных автоматизированных систем управления дорожным движением (АСУ-ДД) строится по иерархическому принципу обработки информации, который предусматривает при выборе общей организации системы управления выделения нескольких взаимно подчиненных уровней управления: локального, зонального, районного, общегородского. Транспортные модели, основанные на современных информационных технологиях, представляют собой мощные вычислительные программные комплексы, которые на основе функционально-пространственных ха-рактеристик города в совокупности со всеми существующими данными рассчитывают наиболее вероятное распределение транспортных и пассажирских потоков по УДМ. Поскольку транспортная сеть современного города — это пространственно-распределенная система, то вполне очевидно, что средой моделирования, анализа и исследования должны выступать геоинформационные технологии. Эффективное разрешение проблем транспортных сетей предусматривается решить с помощью геоинформационного анализа и геоинформационного моделирования, а именно через построение транспортной модели города с помощью геоинформационных систем. Урбанiзацiя мiст, збiльшення транспортних потокiв спричиняє виникненню транспортних проблем та створює негативнi наслiдки для транспортної мережi мiста i для суспiльства в цiлому. Сучаснi великi мiста i мегаполiси постiйно стикаються з транспортними проблемами, якi потребують пошуку правильних, автоматизованих рiшень. Умови життя в мiстi багато в чому залежать вiд того, наскiльки ефективно працює транспортна мережа. Першочерговим завданням транспортної мережi великого мiста є забезпечення зручного та швидкого доступу до мiсця роботи, сфери обслуговування, культурних та освiтнiх закладiв. Одна з найбiльш актуальних проблем мiського руху — забезпечення пропускної здатностi вулично-дорожньої мережi (ВДМ). Труднощi, пов’язанi з пропуском транспортних потокiв високої iнтенсивностi, збiльшуються великим числом пiшохiдних потокiв. На сьогоднi збiльшення кiлькостi автомобiлiв iндивiдуального користування та змiни структури мiста спричиняють ще екологiчнi проблеми i проблеми стану та якостi дорiг. Основним засобом управлiння дорожнiм рухом є свiтлофорна сигналiзацiя, що призначена для почергового пропуску учасникiв дорожнього руху через певну дiлянку вулично-дорожньої мережi, а також для позначення небезпечних дiлянок вулиць (дорiг). Структура сучасних автоматизованих систем управлiння дорожнiм рухом (АСУ-ДР) будується за iєрархiчним принципом обробки iнформацiї, який передбачає при виборi загальної органiзацiї системи управлiння видiлення декiлькох взаємно пiдпорядкованих рiвнiв управлiння: локальний, зональний, районний, загальномiський. Транспортнi моделi, побудованi на сучасних iнформацiйних технологiях, представляють собою потужнi обчислювальнi програмнi комплекси, якi на основi функцiонально-просторових характеристик мiста в сукупностi з усiма наявними даними розраховують найiмовiрнiший розподiл транспортних i пасажирських потокiв по ВДМ. Оскiльки транспортна мережа сучасного мiста — це просторово-розподiлена система, то цiлком очевидно, що середовищем моделювання, аналiзу i дослiдження повиннi виступити гео-iнформацiйнi технологiї. Ефективне вирiшення проблем транспортних мереж передбачається за допомогою геоiнформацiйного аналiзу та геоiнформацiйного моделювання, а саме побудови транспортної моделi мiста за допомогою геоiнформацiйних систем. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-11-22
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ASTRO/article/view/13158
|
|
Source |
Вісник Астрономічної школи; Том 13, № 1 (2017); 40-47
Astronomical School’s Report; Том 13, № 1 (2017); 40-47 Вестник Астрономической Школы; Том 13, № 1 (2017); 40-47 |
|
Language |
en
|
|