PASSIVE POSITIONING METHOD USING DISTANCE MEASURING EQUIPMENT AND AUTOMATIC DEPENDENT SURVEILLANCE-BROADCAST DATA
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PASSIVE POSITIONING METHOD USING DISTANCE MEASURING EQUIPMENT AND AUTOMATIC DEPENDENT SURVEILLANCE-BROADCAST DATA
Пассивный метод позиционирования по информации дальномера и цифровых сообщений в формате автоматического зависимого наблюдения Пасивний метод позиціонування за інформацією далекоміра та цифрових повідомлень у форматі автоматичного залежного спостереження |
|
Creator |
Ostroumov, Ivan; National Aviation University
|
|
Subject |
—
ADS-B; aircraft; coordinates; DME; passive; positioning; TDOA 629.735.05 — координаты; летательный аппарат; пассивный; позиционирование; ADS-B; DME; TDOA 629.735.05 — літак; координати; пасивний; позиціонування; ADS-B; DME; TDOA 629.735.05 |
|
Description |
Purpose: The represented research results are aimed to develop a new positioning method that uses DME signals in space and ADS-B messages from airspace users. Proposed approach of positioning is based on passive signal collection and analysis. One aircraft interacting with two different DMEs is a source of three hyperbolic lines of location, crossed point of which can indicate passive user location. Methods: Presented approach is grounded at time difference of arrival methods, statistical methods of error estimation and computer-based simulation at verification stage of development. Results: Proposed method of aircraft coordinates detection can reduce the load on DME ground network, since it focuses on the passive observation of DME signals that are present in airspace. Discussion: The approach can be implemented in algorithms of flight management system as an alternative positioning method to existing ones.
Цель: представленные результаты исследований направлены на разработку нового метода позиционирования, который использует сигналы DME в пространстве и сообщения ADS-B пользователей воздушного пространства. Предложенный подход позиционирования базируется на сборе и анализе сигналов. Один самолёт, взаимодействуя с двумя различными DME, является источником трёх гиперболических линий положения, пересечение которых может указывать на местоположение пользователя. Методы исследования: представленный подход основывается на использовании разностно-дальномерного метода, статистических методах оценки погрешностей и компьютерном моделировании. Результаты: предложенный метод определения координат летательных аппаратов может уменьшить нагрузку на наземную сеть DME, поскольку базируется на пассивном наблюдении сигналов DME, присутствующих в воздушном пространстве. Обсуждение: подход может быть применён в алгоритмах вычислительной системы самолётовождения как альтернативный метод позиционирования к существующим. Мета: представлені результати досліджень спрямовані на розробку нового методу позиціонування, що використовує сигнали DME в просторі та повідомлення ADS-B від користувачів повітряного простору. Запропонований підхід позиціонування базується на зборі та аналізі сигналів. Один літак, що взаємодіє з двома різними DME, є джерелом трьох гіперболічних ліній розташування, перетин яких може вказувати на розташування користувача. Методи дослідження: представлений підхід ґрунтується на використанні різницево-далекомірному методу, статистичних методах оцінки похибок та комп'ютерному моделюванні. Результати: запропонований метод виявлення координат літальних апаратів може зменшити навантаження на наземну мережу DME, оскільки він базується на пасивному спостереженні сигналів DME, присутніх у повітряному просторі. Обговорення: Підхід може бути застосований в алгоритмах обчислювальної системи літаководіння у якості альтернативного методу позиціонування до існуючих. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-12-07
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/13113
10.18372/2306-1472.75.13113 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 75, № 2 (2018); 19-25
Вестник Национального авиационного университета; Том 75, № 2 (2018); 19-25 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 75, № 2 (2018); 19-25 |
|
Language |
en
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|