Представлення онтології навчального простору засобами семантичних веб- технологій
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Представлення онтології навчального простору засобами семантичних веб- технологій
Представление онтологии обучающего пространства средствами семантических веб-технологий Representation of learning space ontology with the semantic web technologies |
|
Creator |
Крячок, О. С.; Національний технічний університет України «КПІ»
Блищик, A. I.; Національний технічний університет України «КПІ» |
|
Subject |
—
УДК 004.896 — УДК 004.896 — UDK 004.896 |
|
Description |
Проведено аналіз проблеми створення індивідуального курсу навчання в системах з відкритим типом контенту. Проведено підхід створення дидактичної онтології на основі аналізу понятійно-тезисної моделі певної предметної області засобами семантичних веб-технологій. Подана методика поєднання незалежних предметних областей в єдиний навчальний простір
Проведен анализ проблемы создания индивидуально курса обучения в системах с открытым типом контента. Проведен подход созданию дидактической онтологии на основе анализа по- нятийно-тезисной модели определенной предметной области средствами семантических web- технологий. Представлена методика соединения предметных областей в единое обучающее пространство The problem of creating the individual learning course in the open content type systems was analysed in this work. The approach of creating the didactical ontology on the basis of conceptual - thesial model analysis of objective sphere by semantic web - technologies was made. Provided methodology is the combination of independent subject areas in a single educational space |
|
Publisher |
Національний авіаційний університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2011-10-27
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/9174
|
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 1, № 33 (2011); 82-85
Проблемы информатизации и управления; Том 1, № 33 (2011); 82-85 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 1, № 33 (2011); 82-85 |
|
Language |
uk
|
|