Record Details

ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
FORMATION OF LINGUISTIC COMPETENCE OF FUTURE ECONOMIES IN PROFESSIONAL PREPARATION
 
Creator Богославець, Л. О.
Кікена, Г.
 
Subject професійна компетентність; економічний аналіз; досвід фахівця; фахові знання; соціально-психологічна зрілість; економічні рішення
378.1
professional competence; economic analysis; experience of specialist; professional knowledge; social-psychological maturity; economic decisions

 
Description У статті на прикладі функціонування деяких спеціалізованих програм аналізуються особливості формування навичок мовної компетентності майбутніх економістів. Доведено, що рівень професіоналізму фахівця визначає компетентність, а його досягнення відбуваються через здобуття необхідних компетенцій, останні досягаються у процесі професійної підготовки. Метою та результатом професійної підготовки фахівця є рівень сформованості компетентності. Розкривається   роль мовної компетентності у формуванні професійної та загальної культури майбутніх фахівців, вплив її  та мовної культури на загальний інтелектуальний розвиток сучасної молоді. Доведено, що мовна освіта майбутнього економіста є важливим чинником його готовності для активної інтелектуальної діяльності в інформаційному просторі. З’ясовується значення дефініції «компетентність». На основі узагальнення літературних джерел визначено структуру професійної компетентності майбутніх економістів та  її компоненти. Доведено, що для реалізації всіх економічних операцій в межах даної компетенції молодому фахівцю-економісту в першу чергу необхідно досконало володіти професійною термінологією,  тобто бути мовно компетентним. Розроблені рекомендації щодо подальшого удосконалення навчальних програм з ділової української мови для студентів-економістів на основі порівняльного аналізу методик формування мовної компетентності у закладах вищої освіти.
In the article, on the example of the functioning of some specialized programs, features of the formation of skills of speech competence of future economists are analyzed. It is proved that the level of professionalism of a specialist determines the competence, and his achievements are due to the necessary competencies, the latter are achieved in the process of training. The purpose and result of professional training of a specialist is the level of competence formation. The role of language competence in shaping the professional and general culture of future specialists, the influence of her and linguistic culture on the general intellectual development of modern youth is revealed. It is proved that linguistic education of a future economist is an important factor in his readiness for active intellectual activity in the information space. The meaning of the definition of "competence" is clarified. Based on the generalization of literary sources, the structure of professional competence of future economists and its components is determined.   It is proved that for the implementation of all economic operations within the limits of this competence, a young specialist-economist should first of all master the professional terminology, that is, be fluent in competence. Recommendations for the further improvement of Ukrainian business language curricula for e-students are developed on the basis of comparative analysis of the methods of forming language competence in higher education institutions
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-09-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12919
10.18372/2411-264X.12.12919
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 23-27
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 23-27
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 23-27
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ