ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОПТИМАЛЬНА ТА ЕФЕКТИВНА ФОРМА СУЧСНОЇ ОСВІТИ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ЯК ОПТИМАЛЬНА ТА ЕФЕКТИВНА ФОРМА СУЧСНОЇ ОСВІТИ
USE OF INFORMATIVELY-COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TEACHING OF FOREIGN LANGUAGES MIXED LEARNING AS OPTIMAL AND EFFECTIVE FORM OF MODERN EDUCATION |
|
Creator |
Желуденко, М. А.
Сабітова, А. |
|
Subject |
інформаційно-комунікаційні технології; електронне навчання; дистанційне навчання; інформаційний ресурс; навчання та викладання іноземних мов; мультимедійні засоби; змішане навчання; інтернет-ресурси.
378.02:378.016 e-learning; distance learning; information and communication technologies; learning and teaching of foreign languages; multimedia; mixedlearning; Internetresources. — |
|
Description |
Стаття присвячена змішаному навчанню як оптимальній формі сучасної освіти, основою модернізації та водночас перспективним вектором розвитку якої є застосування інформаційно-комунікативних технологій. У статті розглядаються можливості застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення іноземних мов з метою підвищення якості освіти шляхом раціонального планування навантаження, підбору відповідного навчального матеріалу та відповідного контролю набутих знань; досліджується досвід впровадження електронного навчання, його переваги та недоліки; аналізуються особливості використання електронних засобів навчання під час аудиторного заняття та як засобу індивідуальної самостійної роботи; визначаються особливості та необхідні умови застосування змішаного навчання; уточнюється визначення термінів «електронне навчання», «змішане навчання» та «дистанційне навчання», а також визначаються термінологічні варіанти для дефініції поняття змішане навчання; окреслюється коло проблем при розробці моделей змішаного навчання; розкриваються основні характеристики змішаного навчання (гнучкість, мобільність, доступність). Автори розглядають погляди сучасних фахівців щодо застосування інформаційних технологій у навчанні іноземних мов, а також наводять власні приклади впровадження змішаного навчання у навчальному процесі; розкривають практичний аспект використання інформаційного інтернет-ресурсу «Німецька хвиля» у рамках викладання німецької мови як другої іноземної у Національному авіаційному університеті; наголошують на ролі викладача як індивідуального консультанта у процесі набуття знань шляхом застосування елементів змішаного навчання. Крім того, автори окреслюють подальші напрямки розвитку та впровадження змішаного та електронного навчання, зауважують на необхідності розробки навчально-методичних комплексів та оновлення навчальних програм з елементами змішаного навчання.
The article is dedicated to mixed learning as an optimized form of today education, the basis of modernization which prospective vector of development presupposes application of information and communication technologies. The article considers the possibilities of using modern information and communication technologies in the process of learning foreign languages in order to improve education quality through rational workload planning, selection of correspondent training material and monitoring of acquired knowledge; studies the experience of introducing e-learning, its advantages and disadvantages; analyzes the peculiarities of the use of electronic teaching aids during in-class activities and as the means of individual independent work; defines the specific features and necessary conditions for applying mixed learning; specifies definitions of the terms 'e-learning', 'mixed learning', and 'distance learning', and also defines terminological options for the definition of the notion of mixed learning; determines the range of issues regarding development of mixed learning models; describes main characteristics of mixed learning (flexibility, mobility, availability). The authors discuss positions of modern specialists concerning the use of information technology in teaching foreign languages, well as introduce their own examples of the implementation of mixed learning in the training process; explore the practical aspect of using Deutsche Welle information Internet resource while teaching German as the second foreign language at the National Aviation University; emphasize the role of a teacher as an individual consultant in the process of acquiring knowledge through implementing elements of mixed learning. Furthermore, the authors define further directions of development and implementation of mixed learning and e-learning, state the necessity of developing academic complexes and renovating curricula with elements of mixed learning. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-09-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12916
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 38-43
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 38-43 Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 38-43 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|