ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН ЗАСТОСУВАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ РЕСУРСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЕКОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
THE USE OF ELECTRONIC RESOURCES IN THE STUDY OF ENVIRONMENTAL DISCIPLINES |
|
Creator |
Саєнко, Т.; Кафедра педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
екологічна освіта; електронні ресурси; інформаційно-комунікативні технології; методичний супровід екологічних дисциплін
378.14: 504(043) environmental education; electronic resources; information and communication technologies; methodical support of environmental disciplines — |
|
Description |
Пріоритетним завданням ВНЗ є забезпечення широкого упровадження інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у навчальний процес та створення сучасного методичного супроводу дисциплін на їх базі. Сьогодні важливо модернізувати систему професійної підготовки майбутніх екологів, післядипломну та неперервну освіти, застосувавши потужний потенціал електронних ресурсів в усіх циклах навчальних планів. ІКТ полегшують засвоєння великого обсягу знань, візуалізують значні масиви інформації, створюють кращі умови та мотивацію для самостійної роботи студентів. Разом з тим, їх упровадження часто гальмується відсутністю рекомендацій щодо практичного запровадження і недостатньою готовністю викладачів до їх реалізації. У європейській практиці поширення отримали комплексні тематичні модульні програми підготовки фахівців, де кожен модуль об’єднує навчальні, інноваційні та практичні цілі з орієнтацією на розв’язанні конкретних проблем. До таких методів можна віднести підвищення рівня екологічної свідомості, системну екологізацію різних сфер життєдіяльності та життєзабезпечення; адаптацію європейських стандартів якості життя і довкілля до вітчизняних умов; формування національної екомережі; модернізацію інфраструктури населених пунктів; управління сталим розвитком територіальних соціоприродних систем; заходи з енергозбереження та оптимізації енергоспоживання тощо. Розвиток навчально-методичної та практичної бази має здійснюватись за рахунок розроблення, застосування електронних, мультимедійних засобів та широкого використання Інтернет ресурсів.
Priority of universities is to provide a broad introduction of information and communication technologies (ICT) in the educational process and the creation of a modern methodological support disciplines based on them. Today it is important to modernize the system of vocational training for future ecologists, postgraduate and continuous education using the powerful potential of electronic resources in all cycles of the curriculum. ICT facilitate the assimilation of a large body of knowledge, visualize large amounts of information, create better conditions and motivation for students' independent work. However, their use is often hampered by the lack of recommendations for the practical use and willingness of teachers to implement them. In European practice, distributed integrated thematic modular training programs, where each module combines educational, innovative and practical goals with a focus on solving specific problems. Such methods include raising the level of ecological consciousness, systematic environmentalization of various spheres of life and life support; adaptation of European standards of quality of life and environment to domestic conditions; formation of a national econet; modernization of the infrastructure of settlements; management of sustainable development of territorial socio-natural systems; measures for energy saving and optimization of energy consumption, etc. Development of educational, methodical and practical base should be carried out at the expense of development, application of electronic, multimedia and wide use of Internet resources. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2018-09-05
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12903
10.18372/2411-264X.12.12903 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 89-94
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 89-94 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 89-94 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|