Record Details

СКЛАДОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У КУРСАНТІВ ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title СКЛАДОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРАТИВНИХ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ У КУРСАНТІВ ЛЬОТНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
COMPONENTS OF TECHNOLOGIES FOR FORMING INTEGRATED THEORETICAL KNOWLEDGE IN FLIGHT SCHOOLS
 
Creator Смирнова, І.
 
Subject інтегративні теоретичні знання; спецдисципліни; міжпредметні зв'язки; технологія; компоненти.
629.7.07. 072:658.3
integrative theoretical knowledge; special disciplines; intersubject communications; technology; components.
629.7.07. 072:658.3
 
Description У статті розглянута технологія формування інтегративих теоретичних знань у курсантів - пілотів при вивченні спеціальних дисциплін в льотному вищому навчальному закладі. Надано визначення поняття «інтегративні теоретичні знання курсантів - пілотів». Пропонується процес формування інтегративних професійних знань, навичок і умінь по спецдисциплінам будувати на використанні міжпредметних зв'язків. Автор розкриває оптимальні шляхи розширення та поглиблення міжпредметних зв'язків при конструюванні методики навчання спецдисциплінам курсантів-пілотів у вищих льотних навчальних закладах. Технологія застосування міжпредметних зв'язків як дидактична проблема має багатовекторний характер, так як вона зачіпає зміст, методи і форми навчання у вищій льотній школі. Для формування технології навчання автор виходить з методологічних позицій системного підходу, згідно з яким формування інтегративних знань майбутніх пілотів розглядає як багатокомпонентну структуру, системоутворюючим фактором якої є мета. Так як мета досягається шляхом вирішення безлічі завдань, які ставляться для отримання загального поставленого результату, відповідно до цього, автором були сформульовані завдання теоретичного навчання курсантів - пілотів спецдисциплінам на основі міжпредметних зв'язків. Зміст технології викладання спецдисциплін курсантам має забезпечувати високий рівень їх професійної надійності, в основі якого лежать знання, навички та вміння. Компонентом структури технології формування інтегративних теоретичних знань є методи навчання. Важливою умовою ефективного навчання майбутніх пілотів є різноманітність його організаційних форм. Відповідно до прийнятих форм і вибраних методів навчання майбутніх пілотів розкриваються і засоби навчання. Пропонована автором технологія формування інтегративних теоретичних знань курсантів-пілотів полягає в організації процесу теоретичної підготовки зі спецдисциплін на основі міжпредметних зв'язків.
The subject of this article is the technology of integrative theoretical knowledge formation with cadets-pilots while studying special courses at higher flight educational institution. The author gave a definition of "integrative theoretical knowledge of cadets - pilots". The process of forming integrative professional knowledge, skills and abilities of special subjects is recommended to be based on the use of intersubject communications. The author reveals the best ways of expanding and deepening the intersubject communications when structuring training methodology for training cadets-pilots in special courses at higher flight educational institutions. The technology of applying intersubject communications as a didactic problem has a multi-vector nature, since it covers the content, methods and forms of training at higher flight school. To create training technology the author bases himself on the methodological items of the system concept that regard creation of future pilots integrative knowledge to be a multi component structure the goal of which is the system creating factor. As soon as the goal is achieved by solving numerous problems to get the common set result the author based on inter subject communications to specify problems for theoretical training of cadets-pilots in special subjects. The content of special courses training technology for cadets should ensure high level of reliability based on knowledge, skills and abilities. Methods of training are structure components of integrated theoretical knowledge formation technology. The variety of organizational forms is an important condition for the effective training of future pilots. In accordance with the accepted forms and selected methods of future pilots training the means of training are also defined. The most important component of the training process is monitoring of cadets’ educational and cognitive activities. The technology of creating cadets-pilots’ integrative theoretical knowledge offered by the author means organization of theoretical training process in special courses based on intersubject communications.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2018-09-05
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12917
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 12 (2018); 108-112
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 12 (2018); 108-112
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 12 (2018); 108-112
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ