Record Details

ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОЕТИКИ ТА МОТИВІВ В УКРАЇНСЬКИХ ТА ТУРЕЦЬКИХ НАРОДНИХ КАЗКАХ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ПОЕТИКИ ТА МОТИВІВ В УКРАЇНСЬКИХ ТА ТУРЕЦЬКИХ НАРОДНИХ КАЗКАХ
СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ПОЭТИКИ И МОТИВОВ В УКРАИНСКИХ И ТУРЕЦКИХ НАРОДНЫХ СКАЗКАХ
COMPARATIVE ANALYSIS OF POETICS AND MOTIVES IN UKRAINIAN AND TURKISH FOLK TALES
 
Creator СЕНЧИЛО, Надія
 
Subject народна казка; казки про тварин; чарівна казка; мотив; поетика
УДК 398.21 : 82-34 (045)
народная сказка; сказка о животных; волшебная сказка; мотив; поэтика
УДК 398.21 : 82-34 (045)
folk tale; fairy tale; magic tale; motif; form; poetics
УДК 398.21 : 82-34 (045)
 
Description У роботі здійснено порівняльний аналіз українських народних казок про тварин і чарівних казок з турецькими народними казками на основі структурно-семантичного підходу. Проаналізовано тексти казок зі схожими мотивами та досліджено спільні та відмінні особливості в структурі й поетиці жанру
В работе с помощью структурно-семантического подхода осуществлен сравнительный анализ украинских народных сказок о животных и волшебных сказок с турецкими народными сказками. Проанализированы тексты сказок с подобными мотивами и исследованы общие и отличительные особенности в структуре и поэтике жанра.
The work compares the Ukrainian folk tales about animals and fairy tales with Turkish folk tales on the basis of the structural-semantic approach.  The texts of fairy tales with similar motifs are analyzed and general and distinctive features in the structure and poetics of the genre are explored.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-09-10
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13008
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 37 (2018); 133-139
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 37 (2018); 133-139
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 37 (2018); 133-139
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ