Record Details

ПРОКСЕМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НЕВЕРБАЛЬНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ МЕНЕДЖЕРА

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПРОКСЕМІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НЕВЕРБАЛЬНОГО ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ МЕНЕДЖЕРА
ПРОКСЕМИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ НЕВЕРБАЛЬНОГО ДЕЛОВОГО ОБЩЕНИЯ МЕНЕДЖЕРА
PROXEMIC FEATURES OF MANAGER’S NON-VERBAL BUSINESS COMMUNICATION
 
Creator ТИМКОВА, Валентина
 
Subject невербальна комунікація; невербальні засоби; жести; ділове спілкування; менеджер; культура співрозмовника
УДК 81’221-057.212
невербальная коммуникация; невербальные средства; жесты; деловое общение; менеджер; культура собеседника
УДК 81’221-057.212
non-verbal business communication; non-verbal means; gestures; business communication; manager; culture of the interlocutor
УДК 81’221-057.212
 
Description У статті розглянуто питання невербальних засобів ділового спілкування, що недостатньо висвітлені в науковій літературі. Аналізується відповідна поведінка людей, яка нероздільно пов’язана з їхнім психічним станом. Певна увага приділена невербальним контактам з представниками деяких народів зарубіжних країн, коли їх зовнішні прояви не збігаються із загальновизнаними. Подано висновок, що знання невербальних засобів ділового спілкування може суттєво допомогти передусім керівникам підприємств у процесі їх перемовин з бізнес-партнерами та в управлінні персоналом.
В статье рассмотрены вопросы невербальных средств делового общения, что недостаточно высветлено в научной литературе. Анализируется соответственное поведение людей, которое непосредственно связано с их психическим состоянием. Определенное внимание уделено невербальным контактам с представителями некоторых народов зарубежных стран, когда их внешние проявления не совпадают с общепринятыми. Представлены выводы, что знания невербальных средств делового общения могут существенно помочь прежде всего руководителям предприятий в процессе их переговоров с бизнес-партнерами и в управлении персоналом
The article deals with non-verbal means of business communication that have not been researched yet. The appropriate behavior of people is analyzed that is inseparable linked with their mental state. Certain attention is paid to non-verbal contacts with representatives of some foreign countries peoples, when their external manifestations do not coincide with the generally acknowledged ones. It is concluded that the knowledge of non-verbal means of business communication can significantly help, above all, the managers of enterprises in the process of their negotiations with business partners and in the personnel management
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-09-10
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/12999
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 37 (2018); 80-86
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 37 (2018); 80-86
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 37 (2018); 80-86
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ