Record Details

ГЕНДЕРНІ МОВНІ МАРКЕРИ У ЛІНГВІСТИЦІ ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ГЕНДЕРНІ МОВНІ МАРКЕРИ У ЛІНГВІСТИЦІ ПОЛІТИЧНОГО ДИСКУРСУ
ГЕНДЕРНЫЕ ЯЗЫКОВЫЕ МАРКЕРЫ В ЛИНГВИСТИКЕ ПОЛИТИЧЕСКОГО ДИСКУРСА
GENDER LANGUAGE MARKERS IN THE LINGUISTICS OF POLITICAL DISCOURSE
 
Creator ХАРИЦЬКА, Світлана
 
Subject політичний дискурс; політична мова; гендерна політика; сугестія; персуазивність
УДК 808.5(045)
политический дискурс; политический язык; гендерная политика; суггестия; персуазивность
УДК 808.5(045)
political discourse; political language; gender policy; suggestion; persuasiveness
УДК 808.5(045)
 
Description У статті проаналізовано основні відмінності мовної поведінки чоловіків-політиків та жінок-політиків. Об’єктом дослідження є лексичні одиниці, що були використані у  виступах кандидатів на пост президента США. У роботі робиться акцент на гендерний вплив мови оратора на слухацьку аудиторію
В статье проанализированы основные различия речевого поведения мужчин-политиков и женщин-политиков. Объектом исследования являются лексические единицы, которые были использованы в выступлениях кандидатов на пост президента США. В данной работе делается акцент на гендерное влияние речи оратора на аудиторию.
The main differences in the speech behavior of male politicians and female politicians are analyzed in the article. The object of the study was lexical units, which were used in the speeches of candidates for the presidency of the United States. An emphasis is placed on the gender influence of the speaker on the listener audience.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-09-10
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13001
 
Source Humanitarian Education in Technical Universities; № 37 (2018); 90-95
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 37 (2018); 90-95
Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 37 (2018); 90-95
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ