СЛОГАНИ-ІМПЕРАТИВИ: ПРИРОДА, СТРУКТУРА, СТИЛІСТИКА
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
СЛОГАНИ-ІМПЕРАТИВИ: ПРИРОДА, СТРУКТУРА, СТИЛІСТИКА
СЛОГАНЫ-ИМПЕРАТИВЫ: ПРИРОДА, СТРУКТУРА, СТИЛИСТИКА SLOGANS-IMPERATIVES: NATURE, STRUCTURE, STYLISTICS |
|
Creator |
КЕВЛЮК, Ірина
|
|
Subject |
вплив; імператив; слоган; сугестія; бренднейм; рекламне звернення
УДК 659. 131.2 (045) влияние; императив; слоган; суггестия; бренднейм; рекламное обращение УДК 659. 131.2 (045) influence; imperative; slogan; suggestion; brandname; advertising appeal УДК 659. 131.2 (045) |
|
Description |
У статті розглянуто виразний різновид слоганів сучасних рекламних текстів – слогани-імперативи, з’ясована їхня природа, визначено відмінності у використанні форм однини і множиниімператива, проаналізовано структуру, охарактеризована засоби креативності, що посилюють впли-вовість рекламного звернення.
В статье рассмотрены выразительный вид слоганов современных рекламных текстов –слоганы-императивы, выяснена их природа,определены различия в использовании формединственного и множественного числа императива, проанализирована структура, описанысредства креативности, усиливающие влиятельность рекламного обращения. The article deals with the expressive varietyof slogans of modern advertising texts – slogansimperatives,their nature, their differences, the differencesin the use of singular forms and sets ofimperatives are analyzed, the structure is analyzed,the means of creativity are characterized, whichincrease the influence of advertising appeal. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-09-10
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/12950
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 37 (2018); 13-19
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 37 (2018); 13-19 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 37 (2018); 13-19 |
|
Language |
uk
|
|