СТЬОБ ЯК МЕТОД ВИЯВЛЕННЯ КОРІННОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ШЕРМАНА АЛЕКСІ
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
СТЬОБ ЯК МЕТОД ВИЯВЛЕННЯ КОРІННОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ШЕРМАНА АЛЕКСІ
СТЕБ КАК МЕТОД ВЫЯВЛЕНИЯ КОРЕННОЙ ИДЕНТИЧНОСТИ В ТВОРЧЕСТИ ШЕРМАНА АЛЕКСИ MOCKERY AS A METHOD FOR REVEALING INDIGENOUS IDENTITY IN THE WORKS OF SHERMAN ALEXIE |
|
Creator |
БЕРЕЗНІКОВА, Наталія
|
|
Subject |
ідентичність; корінні жителі Північної Америки; ґумор; іронія; стьоб; кітч; література корінних авторів
УДК 801.631.51(045) идентичность; коренные жители Северной Америки; юмор; ирония; стеб; китч; литература коренных авторов УДК 801.631.51(045) identity; indigenous tribe of the Northern America; humor; irony; mockery; kitsch; literature of indigenous writers УДК 801.631.51(045) |
|
Description |
У статті досліджується місце гумору, стьобу та кітчу в творчості сучасного корінного індіанського письменника Північної Америки Шермана Алексі (Sherman Alexie) як маркеру індіанської ідентичності. Окреслюється використання такого дійового інструменту, як стьоб та кітч для боротьби з політикою та культурою мейнстриму за виживання та збереження корінного народу резервації Кер д’Аллен (Coeur d’Alene). У статті аналізуються та наводяться текстові підтвердження використання стьобу та кітчу молодим корінним поколінням на прикладі новели Шермана Алексі «Ось, що значить сказати Фенікс» (That is What It Means to Say Phoenix, Orizona) із збірки «Одинокий Рейнджер і Тонто в кулачному бою на небеса» (The Lone Ranger and Tonto FistFight in heaven) та сценарію до фільму «Димові сигнали» (Smoke Signals).
Статья исследует место юмора, стьоба и китча в творчестве в современного индианского писателя Северной Америки Шермана Алекси (Sherman Alexie) как маркера индианской идентичности. Описывается использование такого действенного инструмента как стеб и китч в борьбе с политикой мейнстримной культури за выживание и сбережение коренного народа резервации Кер д’Ален (Coeur d’Alene). В статье анализируются и приводяться текстовые подтверждения использования стеба и китча молодыми Индианцами на примере новеллы Шермана Алекси «Вот, что значит сказать Феникс» (That is What It Means to Say Phoenix, Orizona) из зборника «Одинокий Рейнджер і Тонто в кулачному бою на небеса» (The Lone Ranger and Tonto FistFight in heaven) и сценария фильма «Дымовые сигналы» (Smoke Signals). The article considers the role of humor, mockery and kitsch as a marker of the native identity in the works of Sherman Alexie, a modern indigenous writer of the Northern America. It enlightens the usage of such impressive tools as mockery and kitsch in the resistance against the mainstream culture policy in attitude to surviving and saving the native tribe of Coeur d’Alene reservation. It is analyzed and provided with text samples that are suggested the usage of mockery and kitsch by young Indians on the novel “That is What It Means to Say Phoenix, Orizona” from “The Lone Ranger and Tonto Fistfight in Heaven” and the screenplay of the movie “Smoke Signals”. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-09-10
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/go/article/view/13003
|
|
Source |
Humanitarian Education in Technical Universities; № 37 (2018); 100-109
Гуманитарное образование в технических высших учебных заведениях; № 37 (2018); 100-109 Гуманітарна освіта у технічних вищих навчальних закладах; № 37 (2018); 100-109 |
|
Language |
uk
|
|