Закон управління наявною енергією повітряного судна під час автоматичного виходу на друге коло
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
Закон управління наявною енергією повітряного судна під час автоматичного виходу на друге коло
Закон управления располагаемой энергией воздушного судна при автоматическом уходе на второй круг The control law of the available energy of the aircraft for automatic go around |
|
Creator |
Морозов, В. С.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
автоматичний вихід літака на друге коло; закон управління наявною енергією літака; система автоматичного управління
УДК 629.7.062 — УДК 629.7.062 — UDC 629.7.062 |
|
Description |
Показано результати дослідження режиму автоматичного виходу повітряного судна на друге коло шляхом оцінки наявної енергії. Процес автоматичного виходу повітряного судна на друге коло розглянуто як просторий маневр літака. Надано результати чисельного моделювання режиму автоматичного виходу літака на друге коло з урахуванням обмеження на кут крену. Розроблено закон управління наявною енергією повітряного судна, який враховує одночасно і поточний крен, і фактичне значення наявної енергії. При цьому забезпечується розгін повітряного судна за швидкістю та набор висоти, а також вимога щодо забезпечення мінімального градієнту траєкторії виходу на друге коло
Показаны результаты исследования режима автоматического ухода воздушного судна на второй круг путем оценки располагаемой энергии самолета. Процесс автоматического ухода воздушного судна на второй круг рассмотрен как пространственный маневр самолета. Представлены результаты численного моделирования режима автоматического ухода самолета на второй круг с учётом ограничения на угол крена. Разработан закон управления располагаемой энергией воздушного судна, учитывающий одновременно и текущий крен самолета, и фактическое значение располагаемой энергии. При этом обеспечивается разгон воздушного судна по скорости и набор высоты, а также требование обеспечения минимального градиента траектории ухода на второй круг This article gives a test results of automatic go around due to the estimation of the aircraft available energy. The automatic go around is considered as spatial maneuver. The control law of the available energy has been designed to provide the acceleration and climb for maneuver of the automatic go around. The presented control law includes current information about bank angle and available energy. The designed control law provides the implementation of the requirement to minimum gradient of climb for go around |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2015-10-02
|
|
Type |
—
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8948
10.18372/2073-4751.2.8948 |
|
Source |
Problems of Informatization and Management; Том 2, № 50 (2015); 91-97
Проблемы информатизации и управления; Том 2, № 50 (2015); 91-97 Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 2, № 50 (2015); 91-97 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|