Record Details

Conceptual approach and principles of computer systems’ design for educational purposes

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Conceptual approach and principles of computer systems’ design for educational purposes
Концептуальный подход и принципы проектирования компьютерных систем учебного назначения
Концептуальний підхід та принципи проектування комп’ютерних систем навчального призначення
 
Creator Сінько, Ю. І.; Національний авіаційний університет
 
Subject
УДК 004:378

УДК 004:378
комп’ютерні системи; предметно-орієнтований підхід; інтегроване програмне середовище; засоби навчання
УДК 004:378
 
Description A subject-oriented approach to building of computer systems for educational purposes that support the practical work of the users is proposed. The general concepts and principles of this approach can be used in the design of a large variety of computer systems for educational purposes for secondary and high school
Предложено предметно-ориентированный подход к построению компьютерных систем учебного назначения, поддерживающих практическую работу пользователей. Общие концепции и принципы этого подхода могут быть использованы при проектировании широкого класса компьютерных систем учебного назначения для средней и высшей школы
Запропоновано предметно-орієнтований підхід до побудови комп’ютерних систем навчального призначення, що підтримують практичну роботу користувачів. Загальні концепції та принципи цього підходу можуть бути використані при проектуванні широкого класу комп’ютерних систем навчального призначення для середньої і вищої школи
 
Publisher Національний авіаційний університет
 
Contributor


 
Date 2014-12-21
 
Type
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PIU/article/view/8065
 
Source Problems of Informatization and Management; Том 4, № 48 (2014); 97-102
Проблемы информатизации и управления; Том 4, № 48 (2014); 97-102
Проблеми iнформатизацiї та управлiння; Том 4, № 48 (2014); 97-102
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ