Record Details

Автоматизація процесу розробки спеціального контенту

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Автоматизація процесу розробки спеціального контенту
Automation of the process development special content
Автоматизация процесса разработки специального контента
 
Creator Міхєєв, Ю.І.
Барабаш, А.О.
 
Subject
засоби масової комунікації; спеціальний контент; психологічний вплив; цільова аудиторія; алгоритм


mass media; special content; psychological influence; target audience; algorithm


средства массовой коммуникации; специальный контент; психологическое влияние; целевая аудитория; алгоритм

 
Description У роботі проаналізовано особливості здійснення психологічного впливу за допомогою засобів масової комунікації. Розглянуто принципи та надано рекомендації щодо розробки спеціального контенту на основі новинного аудіовізуального повідомлення, які ґрунтуються на методах практичного визначення впливу повідомлень на підсвідомість стратів та людини, а саме: фонетичного аналізу на основі формування семантичного диференціала в застосуванні до звуків мови; лінгвістичного аналізу позитивного й деструктивного впливу окремих слів на змістовне значення тексту цілком; кольоро-звукового аналізу; нейролінгвістичного програмування для визначення навантаження на основні сенсорні канали сприйняття людини. Аналіз відповідних фонетичних значень слів з використанням семантичного диференціала дозволяє корегувати спрямованість текстів спеціального контенту та оцінювати ступінь підготовленості цільової аудиторії до ефективного сприйняття інформації з прихованим психологічним впливом. Наведено порядок аналізу цільової аудиторії як одного з головних етапів під час розроблення спеціального контенту. Подано структурну схему алгоритму автоматизації процесу розробки спеціального контенту для визначеної цільової аудиторії, яка передбачає виконання етапів з: визначення та уточнення цільової аудиторії; визначення ефективності цільової аудиторії; визначення причин та наслідків існуючої поведінки цільової аудиторії; визначення вразливостей цільової аудиторії; визначення сприйнятливості цільової аудиторії; визначення доступності цільової аудиторії; розроблення аргументів та рекомендацій; уточнення первинних критеріїв оцінювання цільової аудиторії. Відповідно до поданого алгоритму було розроблено спеціалізоване програмне забезпечення, кінцевим результатом роботи якого є концепт створення спеціального контенту.
The work analyzes the peculiarities of the implementation of psychological influence through means of Mass media. The described main principles and recommendations for the development of special content on the basis of a news audiovisual message based on methods of practical determination of the influence of messages on subconsciousness of strata and man, namely: phonetic analysis on the basis of the formation of a semantic differential in the application to the sounds of language; a linguistic analysis of the positive and destructive influence of individual words on the meaningfulness of the text in its entirety; color-sound analysis; neurolinguistic programming to determine the load on the main sensory channels of human perception. Analysis of the corresponding phonetic meanings of words using the semantic differential allows to adjust the orientation of special content texts and to assess the degree of the target audience readiness to effective perception of information with latent psychological influence.The order of the target audience analysis as one of the main stages during the special content development is given. The structural scheme of the automation algorithm for the development of special content for a specific target audience is provided, which involves performing stages from: the target audience definition and clarification; the determining of target audience effectiveness; determining the causes and consequences existing behavior of target audience; the identify vulnerabilities target audience; determining the receptivity of target audience; determining the availability of target audience; development of arguments and recommendations; clarification of the primary criteria for assessing the target audience. In accordance with the given algorithm, specialized software was developed, the final result of which is the concept of special content.
В работе проанализированы особенности психологического воздействия, которые реализуются с помощью средств массовой коммуникации. Рассмотрены принципы и даны рекомендации по разработке специального контента на примере новостного аудиовизуального сообщения с использованием методов практического определения влияния сообщений на подсознание стратов и человека, а именно: фонетического анализа на основе формирования семантического дифференциала в применении к звукам речи; лингвистического анализа положительного и деструктивного влияния отдельных слов на содержательное значение текста целиком; цвето-звукового анализа; нейролингвистического программирования для определения нагрузки на основные сенсорные каналы восприятия человека. Анализ соответствующих фонетических значений слов с использованием семантического дифференциала позволяет корректировать направленность текстов специального контента и оценивать степень подготовленности целевой аудитории к эффективному восприятию информации со скрытым психологическим воздействием. Приведен порядок анализа целевой аудитории как одного из главных этапов при разработке специального контента. Представлена структурная схема алгоритма автоматизации процесса разработки специального контента для определенной целевой аудитории, которая предусматривает выполнение таких этапов: определение и уточнение целевой аудитории; определение эффективности целевой аудитории; определение причин и последствий существующей поведения целевой аудитории; определение уязвимостей целевой аудитории; определение восприимчивости целевой аудитории; определения доступности целевой аудитории; разработка аргументов и рекомендаций; уточнение первичных критериев оценки целевой аудитории. Согласно представленного алгоритма разработано специализированное программное обеспечение, конечным результатом работы которого является концепт создания специального контента.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-07-03
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/12831
10.18372/2310-5461.38.12831
 
Source Наукоємні технології; Том 38, № 2 (2018); 187-194
Science-based technologies; Том 38, № 2 (2018); 187-194
Наукоемкие технологии; Том 38, № 2 (2018); 187-194
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ