Record Details

Оцінка ефективності транспортної системи на основі сукупного використання трьох критеріїв ефективності

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title Оцінка ефективності транспортної системи на основі сукупного використання трьох критеріїв ефективності
Special software of management of technological processes at the airport
Оценка эффективности транспортной системы на основе совокупного использования трех критериев эффективности
 
Creator Тамаргазін, О.А.
Ліннік, І.І.
 
Subject
транспортна система; ефективність; інформаційне поле; процес управління


transportation system; efficiency; information field; management process


транспортная система; эффективность; информационное поле; процесс управления

 
Description З позиції системного аналізу запропоновано здійснення оцінки ефективності транспортної системи комплексом показників – транспортного потенціалу, витрат соціального часу, сукупних витрат. Застосування такого підходу дозволяє більш ефективно використовувати ресурси кожної транспортної системи окремо та їх різних поєднань. Зокрема, оптимізувати внутрішньо-транспортні та поза-транспортні результати їх діяльності, які необхідно отримати для досягнення поставленої перед транспортною системою задач. Запропонований узагальнений алгоритм аналізу й оцінки ефективності транспортної системи лежить в основі методологічного підходу побудови збалансованої комплексної оцінки стану транспортної системи. При реалізації запропонованого алгоритму можливо, з використанням мінімальних розрахункових ресурсів, діагностувати накопичення проблем, які виникають під час реалізації, на заданому інтервалі часу, групи технологічних, технічних та організаційних заходів.
From the point of view of the system analysis, it is proposed to assess the effectiveness of the transport system by a set of indicators – transport potential, social time costs, total costs. This approach makes it possible to make more efficient use of the resources of each transport system separately and of their different combinations. In particular, to optimize internal-transport and non-transport results of their activities, which must be obtained in order to achieve the objectives set before the system. A generic algorithm for the analysis and evaluation of the effectiveness of the transport system underpins the methodological approach to the construction of a balanced comprehensive assessment of the status of the transport system. When implementing the proposed algorithm, it is possible, using minimal computational resources, to diagnose the accumulation of problems that arise during the implementation, at a given time interval, a group of technological, technical and organizational measures.
С позиции системного анализа предложено осуществление оценки эффективности транспортной системы комплексом показателей – транспортного потенциала, затрат социального времени, совокупных расходов. Применение такого подхода позволяет более эффективно использовать ресурсы каждой транспортной системы в отдельности и их различных сочетаний. В частности, оптимизировать внутренне-транспортные и вне-транспортные результаты их деятельности, которые необходимо получить для достижения поставленной перед системой задач. Предложен обобщенный алгоритм анализа и оценки эффективности транспортной системы лежит в основе методологического подхода построения сбалансированной комплексной оценки состояния транспортной системы. При реализации предложенного алгоритма возможно, с использованием минимальных расчетных ресурсов, диагностировать накопление проблем, которые возникают во время реализации, на заданном интервале времени, группы технологических, технических и организационных мероприятий.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2018-07-03
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/12826
10.18372/2310-5461.38.12826
 
Source Наукоємні технології; Том 38, № 2 (2018); 265-269
Science-based technologies; Том 38, № 2 (2018); 265-269
Наукоемкие технологии; Том 38, № 2 (2018); 265-269
 
Language uk
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ