OF INDEPENDENT TESTING WORK STUDENTS OF TECHNICAL SPECIALTIES (CASE STUDY ON DISCIPLINE «PSYCHOLOGY OF BUSINESS COMMUNICATION»)
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
OF INDEPENDENT TESTING WORK STUDENTS OF TECHNICAL SPECIALTIES (CASE STUDY ON DISCIPLINE «PSYCHOLOGY OF BUSINESS COMMUNICATION»)
ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ «ПСИХОЛОГІЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ») |
|
Creator |
Хоменко-Семенова, Леся Олексіївна; кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
independent work, students of technical specialties, discipline, the learning process, teacher, creative tasks, social projects
— самостійна робота; студенти технічних спеціальностей; навчальна дисципліна; навчальний процес, викладач; творчі завдання; соціальні проекти 378.147.091.31 |
|
Description |
This article attempts to describe the features of independent work of students of technical specialties of discipline «Psychology of business communication.» The author argues that independent student work should be aimed at mastering the content of educational material in each discipline, the development of personality traits such as the ability to organize and implement its activities without external guidance and assistance. Research organized self-study causes activation of teaching and learning of students of technical specialties; taught to work independently on scientific and technical and methodical literature, acquire the necessary knowledge, skills and acquire practical skills for the formation of future specialists for professional work
У статті робиться спроба схарактеризувати особливості організації самостійної роботи студентів технічних спеціальностей із навчальної дисципліни «Психологія ділового спілкування». Автор доводить, що самостійна робота студента має бути спрямована на засвоєння змісту навчального матеріалу з кожної дисципліни, на розвиток таких рис особистості, як здібність організовувати й реалізовувати свою діяльність без стороннього керівництва й допомоги. Науково організована самостійна робота обумовлює активізацію навчально-пізнавальної діяльності студентів технічних спеціальностей; навчає самостійно працювати з науково-технічною та методичною літературою, здобувати необхідні знання, набувати практичні вміння й навики для формування готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12360
10.18372/2411-264X.8.12360 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 125-129
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 125-129 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 125-129 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|