DETERMINATION OF REFLEXITY LEVELS AND PHYSICAL PREPAREDNESS OF THE FIRST-YEAR STUDENTS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION DURING THE SEMESTER TEST IN PHYSICAL TRAINING
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
DETERMINATION OF REFLEXITY LEVELS AND PHYSICAL PREPAREDNESS OF THE FIRST-YEAR STUDENTS OF HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION DURING THE SEMESTER TEST IN PHYSICAL TRAINING
ВИЗНАЧЕННЯ РІВНІВ РЕФЛЕКСИВНОСТІ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ ПЕРШОГО КУРСУ ВНЗ ПІД ЧАС СЕМЕСТРОВОГО КОНТРОЛЮ З ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ |
|
Creator |
Фотинюк, В. Г.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
students; survey; tests; reflexivity; physical preparedness
— студенти; анкетування; тестування; рефлексивність; фізична підготовленість 159.938.2:37.03:629.735(045) |
|
Description |
The article presents the results of the study of the reflexivity levels and physical preparedness of the first-year university students during the semester control. The task of this research was to study literary sources and conduct a survey to determine the reflexivity and test the physical fitness of the first-year students as well analyze the results of the study. First-year students showed low and below the average levels of reflexivity (79.88% of surveyed) and physial fitness (77.50% of surveyed). The results of the survey and testing confirm the low level of reflexivity and physical fitness of the first-year students to the full extent which does not meet the requirements of a modern specialist
У статті відображаються результати дослідження рівнів рефлексивності та фізичної підготовленості студентів першого курсу ВНЗ під час семестрового контролю. Завдання даного дослідження полягало у вивчені літературних джерел та проведені анкетування для визначення рефлексивності та тестування фізичної підготовленості студентів першого курсу, а також аналіз результатів проведеного дослідження. Встановлено, що рівні рефлексивності у 79, 88 % та фізичної підготовленості у більше 77,50 % студентів першого курсу мають низький рівень. Отримані результати анкетування та тестування підтверджують низький рівень рефлексивності та фізичної підготовленості студентів першого курсу у повній мірі який не відповідає вимогам, що ставляться до сучасного фахівця. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-12-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12575
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 174-177
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 174-177 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 174-177 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|