PEDAGOGUE TECHNICAL UNIVERSITY 21ST CENTURY: SEARCH INNOVATION MODEL
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PEDAGOGUE TECHNICAL UNIVERSITY 21ST CENTURY: SEARCH INNOVATION MODEL
ПЕДАГОГ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ 21 СТОЛІТТЯ: ПОШУК ІННОВАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ |
|
Creator |
Лузік, Ельвіра Василівна; доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
|
|
Subject |
multi-level education; context-professional model of teacher competence higher technical school; Cultural values and paradigm pedagogical thinking; structure higher technical school pedagogical competence of the teacher; tutor technology
— багаторівнева освіта; контекстно-професійна модель розвитку компетентності викладача ВТНЗ; ціннісно-культурологічна парадигма педагогічного мислення; структура педагогічної компетентності викладача ВТНЗ; тьюторські технології. 378 147 (045) |
|
Description |
In the article the relevance of research training problems harmonious personality technical university lecturer in the modernization of higher technical education, able to operate successfully in a changing dynamic information space. Based on the analysis of core competencies that should have Lecturer Technical University 21, namely competence scientist and researcher, information, language, adaptive, communicative, ability to learn throughout life, stressed the need for modernization of the educational activities of the teacher of higher technical education by integrating traditional teachers and new information and communication technologies training
У статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми підготовки гармонійної особистості викладача технічного університету в умовах модернізації вищої технічної освіти, здатного успішно діяти в мінливому динамічному інформаційному просторі. На основі аналізу основних компетенцій, якими має володіти викладач технічного університету 21 століття, а саме, компетенцій науковця-дослідника, інформаційної, мовної, адаптивної, комунікативної, здатності навчатися впродовж життя, наголошено на необхідності модернізації освітньої діяльності викладача закладів вищої технічної освіти шляхом інтеграції традиційних педагогічних та новітніх інформаційно-комунікативних технологій навчання. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12351
10.18372/2411-264X.8.12351 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 78-83
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 78-83 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 78-83 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|