ENVIRONMENTAL POTENTIAL OF HIGHER EDUCATION, IN PARTICULAR OF HIGHER TECHNICAL SCHOOL
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ENVIRONMENTAL POTENTIAL OF HIGHER EDUCATION, IN PARTICULAR OF HIGHER TECHNICAL SCHOOL
ЕКОЛОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ЗОКРЕМА ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ |
|
Creator |
Саєнко, Т. В.; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
information society; higher school; higher technical education; environmental education; ecological culture; ecological thinking; new special courses «Environmental Management»; «Fundamentals of Ecological Culture for Sustainable Development»
— інформаційне суспільство; вища школа; вища технічна освіта; екологічна освіта; екологічна культура; екологічне мислення; нові спецкурси «Екологічний менеджмент»; «Основи екологічної культури для збалансованого розвитку». 378.14:504 (073) |
|
Description |
The information society has accelerated socio-economic processes, technological cycles are not 20-30 years, but only 3-5, which radically changes the tasks of professional training of personnel at all levels and specialties. The problem of environmental education went beyond the national framework and gained international significance. The HDI (human development index) in Ukraine occupies a more or less worthy place among other countries due to the high rating of the educational component. National pedagogy should more actively introduce scientific developments and achievements into educational practice, in particular, through new special courses, technologies of formation of ecological thinking, consciousness, culture of high schools students, using modern psychological and pedagogical approaches
У інформаційному суспільстві прискорились соціально-економічні процеси, технологічні цикли складають не 20-30 років, як раніше, а 3-5, що докорінно змінює завдання професійної підготовки кадрів усіх рівнів і спеціальностей. Проблема екологічної освіти нині вийшла за національні межі і набула міжнародного значення. Україна за показниками ІЛР (індекс людського розвитку) займає більш-менш достойне місце серед інших держав тільки завдяки високому рейтингу освітньої компоненти. Вітчизняна педагогіка мала б активніше упроваджувати наукові розробки і досягнення у навчальну практику, зокрема, через нові спецкурси, технології формування екологічного мислення, свідомості, культури студентів ВНЗ, використовуючи сучасні психолого-педагогічні підходи. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-12-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12566
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 121-131
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 121-131 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 121-131 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|