FUNDAMNTALS OF EDUCATIONAL MULTICULTURALISM IN GREAT BRITAIN
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
FUNDAMNTALS OF EDUCATIONAL MULTICULTURALISM IN GREAT BRITAIN
ОСНОВИ ПОЛІКУЛЬТУРНОСТІ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ |
|
Creator |
Ковалинська, Інна Володимирівна; кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри перекладу Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
|
|
Subject |
academic mobility; multiculturalism; multiracial education; poly-ethnic education; inter-racial relations; race discrimination; multicultural educational environment
— академічна мобільність; полікультурність; мультирасове навчання; поліетнічне навчання; міжрасові відносини; расова дискримінація; мультикультурне навчальне середовище 373.57. 048 (042.3) |
|
Description |
The aim of the аrticle is to describe the legislative fundamentals of educational multiculturalism in Great Britain. The article provides a survey of basic law papers that present the judicial support of multicultural educational system formation in the country. The author underlines that the multicultural educational system in Great Britain was created thanks to a well-reasoned policy of the government and implementation of a number of acts that constitute the institutional component of multicultural educational system. These papers determined the status of the UK as a multinational country, also described the rights and privileges of immigrants, as well as pointed out the aims and tasks of educational policy in a multinational country. Implementation of these documents provided a legal background for a number of governmental and non-governmental agencies to start their activities, the target of such organizations was to provide equal opportunities in education to all, which corresponds to principles of European democracy
Завданням статті було описати законодавче підґрунтя створення полікультурної освітньої системи Великобританії. В статті представлений огляд базових юридичних документів, що забезпечили законодавчу підтримку системи полікультурної освіти країни. Автор наголошує на тому, що система полікультурної освіти у Великобританії буда створена завдяки виваженій політиці уряду і впровадженню низки документів, що становили інституційний компонент системи полікультурної освіти. Ці документи встановили статус країни як багатонаціональної, визначили статус іммігрантів та виявили цілі і завдання освітньої політики в країні. Впровадження цих документів надало можливість створити різноманітні урядові і неурядові організації, завданням яких було впроваджувати принцип рівності й рівних можливостей в освіті для всіх, що відповідає принципам європейської демократії. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12332
10.18372/2411-264X.8.12332 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 51-56
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 51-56 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 51-56 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|