Record Details

THE PECULIARITIES OF MANAGEMENT OF INNOVATIVE ACTIVITY

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE PECULIARITIES OF MANAGEMENT OF INNOVATIVE ACTIVITY
ДО ОСОБЛИВОСТЕЙ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
 
Creator Мандражи, О. А.; Харківський національний аграрний університет ім. В. В. Докучаєва
 
Subject innovative competence; general educational school principal; personal qualities

інноваційна компетентність; керівник ЗНЗ; особистісні якості.
37.091.113
 
Description The article pays the teacher’s attention to the insufficient research of personal qualities of principals of a general educational school (GES) with an innovative focus. It highlights the opinion that even a high level of innovative competence of the GES principal does not provide his successful managing innovative activity without posessing certain personal qualities. Based of the analysed literature, practical and personal experience, the stages of managing innovative activity and the main functions of the GES principal are distinguished, which makes possible to outline some of his most important personal qualities: decency, sensitivity, humanity, dominance, stress tolerance, striving for success, emotional balance, self-confidence, creativity, diplomacy, responsibility, exactingness, independence. As all these qualities can be brought up, developed and improved, school principals can and should possess them for successful innovative activity
У статті звертається увага освітян на недостатню дослідженість питання пов’язаного з особистісними якостями керівника ЗНЗ, який має інноваційну спрямованість, а саме, підкреслюється думка про те, що наявності навіть високого рівня інноваційних компетентностей керівника ЗНЗ є ще замало для його успішного керування інноваційною діяльністю без певних особистісних якостей. На основі аналізу літератури, практики та особистого досвіду виокремлюються етапи управління інноваційною діяльністю й основні функції керівника ЗНЗ, які надають змогу окреслити ряд найважливіших його особистісних якостей: порядність, чуйність, людяність, домінантність, стресостійкість, прагнення до успіху, емоційна врівноваженість, впевненість в собі, креативність, дипломатичність, відповідальність, вимогливість, незалежність. Усі зазначені якості можна виховувати, розвивати, вдосконалювати,  а, отже, вони можуть і мають бути притаманні сучасним керівникам ЗНЗ інноваційної спрямованості.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-12-12
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12559
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 89-95
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 89-95
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 89-95
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ