FORMATION OF INFORMATION COMPETENCE OF THE FUTURE PSYCHOLOGIST
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
FORMATION OF INFORMATION COMPETENCE OF THE FUTURE PSYCHOLOGIST
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ |
|
Creator |
Лаврухіна, Т. В.; кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету |
|
Subject |
practical psychologist; informative competence; criteria of professionalism of psychologist; structural components of informative competence
— практичний психолог; інформаційна компетентність; критерії професіоналізму психолога; структурні компоненти інформаційної компетентності 378.018:62 |
|
Description |
In the articles generalized theoretical positions are in relation to essence of concept «the Informative competence», as sense of locality of personality in the stream of information, as ability to work with the different types of information, find and take away necessary material, classify it, summarize, critically to him to belong, on the basis of the obtained knowledge to settle any informative problem related to professional activity. Certain and the analysed structural components of informative competence of practical psychologist, sent to the increase of professional competence
У статті узагальнено теоретичні положення щодо сутності поняття «інформаційна компетентність» як здатності особистості орієнтуватися в потоці інформації, як уміння працювати з різними видами інформації, знаходити й відбирати необхідний матеріал, класифікувати його, узагальнювати, критично до нього ставитися, на основі здобутих знань вирішувати будь-яку інформаційну проблему, пов’язану з професійною діяльністю. Визначено та проаналізовано структурні компоненти інформаційної компетентності практичного психолога, спрямовані на підвищення професійної компетентності. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-12-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12414
10.18372/2411-264X.9.12414 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 9 (2016); 99-103
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 9 (2016); 99-103 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 9 (2016); 99-103 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|