THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINING AND FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS’ IN PHYSICAL REHABILITATION PROFESSIONAL IDENTITY
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINING AND FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS’ IN PHYSICAL REHABILITATION PROFESSIONAL IDENTITY
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ТА ЇЇ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ |
|
Creator |
Копочинська, Ю. В.; Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
|
|
Subject |
higher educational institution; professional training; professional identity; student; physical rehabilitation; specialist; development
— вищий навчальний заклад; професійна підготовка; професійна ідентичність; студент; фізична реабілітація; фахівець; формування. 378:796 |
|
Description |
The article analyzes theoretical aspects of professional identity and its formation in a higher educational institution, considers professional identity as the main concept reflecting the essence of professional development of specialists in physical rehabilitation. The applied significance of these issues is exacerbated in the case of the need to determine the criteria for effective professional implementation of professionals working in the field of human-to-human relations
У статті проаналізовано теоретичні аспекти щодо професійної ідентичності та її формування у вищому навчальному закладі, розглянуто професійну ідентичність як основне поняття, що відображає сутність професійного розвитку фахівців з фізичної реабілітації. Прикладна значущість вказаних питань загострюється в разі необхідності визначення критеріїв ефективної професійної реалізації фахівців, які працюють у сфері відносин «людина – людина». У статті акцентується увага на теоретичному аспекті розвитку особистості майбутніх фахівців з фізичної реабілітації. Розкрито філософські принципи, на основі яких передбачається вдосконалити професійну підготовку майбутніх фахівців з фізичної реабілітації та спрямовувати розробку системи формування їхньої професійної ідентичності. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-12-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12556
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 74-79
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 74-79 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 74-79 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|