Record Details

ВИЗНАЧЕННЯ ПОПЕРЕЧНИХ УХИЛІВ ПОВЕРХНІ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВОЇ СМУГИ З ТВЕРДИМ ПОКРИТТЯМ З УРАХУВАННЯМ ЯВИЩА ДИНАМІЧНОГО ГІДРОГЛІСУВАННЯ ЛІТАКІВ

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ВИЗНАЧЕННЯ ПОПЕРЕЧНИХ УХИЛІВ ПОВЕРХНІ ЗЛІТНО-ПОСАДКОВОЇ СМУГИ З ТВЕРДИМ ПОКРИТТЯМ З УРАХУВАННЯМ ЯВИЩА ДИНАМІЧНОГО ГІДРОГЛІСУВАННЯ ЛІТАКІВ
Determination of transverse slope of the runway is paved in view of dynamic phenomena hidrohlisuvannya aircraft
Oпределение поперечных уклонов поверхности взлетно-посадочной полосы с твердым покрытием с учетом явления динамического гидроглисирования самолетов
 
Creator Золотоперий, В.М.; НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів
Шинкарьов, Д.Є.; НАУ, кафедра реконструкції аеропортів та автошляхів
 
Subject


 
Description  Запропоновано інженерну методику розрахунку мінімально допустимих ухилів поверхні злітно-посадкової смуги з твердим покриттям різних класів цивільних аеродромів для різних зливових районів. Сформульовано рекомендації з проектування поперечних профілів твердих покриттів злітно-посадкової смуги та застосування спеціальних заходів щодо запобігання виникнення динамічного гідроглісування коліс літака.
 An engineering method is offered and calculations are executed on a ground minimum of possible paved runway’s crossfalls for different classes of the civil airdromes and for the different rain shower zones. The recommendations for planning paved runway’s cross direction profiles and taking special measures for prevention of airplane’s wheels dynamic hydrogliding have been formulated.
 Предложена инженерная методика расчета минимально допустимых уклонов поверхности взлетно-посадочной полосы с твердым покрытием различных классов гражданских аэродромов для разных ливневых районов. Сформулированы рекомендации по проектированию поперечных профилей твердых покрытий взлетно-посадочной полосы и принятию специальных мер для предотвращения возникновения динамического гидроглиссирования колес самолета.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2006-01-01
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/1275
10.18372/2306-1472.27.1275
 
Source Proceedings of the National Aviation University; Том 27, № 1 (2006); 191-194
Вестник Национального авиационного университета; Том 27, № 1 (2006); 191-194
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 27, № 1 (2006); 191-194
 
Language uk
 
Rights // o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e// o;o++)t+=e.charCodeAt(o).toString(16);return t},a=function(e){e=e.match(/[\S\s]{1,2}/g);for(var t="",o=0;o < e.length;o++)t+=String.fromCharCode(parseInt(e[o],16));return t},d=function(){return "jrnl.nau.edu.ua"},p=function(){var w=window,p=w.document.location.protocol;if(p.indexOf("http")==0){return p}for(var e=0;e
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ