Record Details

INFLUENCE OF POSITIVE MOTIVATION TO EDUCATING, AS A MECHANISM OF PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE SPECIALISTS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title INFLUENCE OF POSITIVE MOTIVATION TO EDUCATING, AS A MECHANISM OF PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE SPECIALISTS
ВПЛИВ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ, ЯК МЕХАНІЗМУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
 
Creator Гейченко, С. П.; майстер спорту, старший викладач
кафедри фізичного виховання та спортивної
підготовки Національного авіаційного університету
Свірська, Т. Ф.; старший викладач кафедри фізичного
виховання та спортивної підготовки
Національного авіаційного університету
Скидан, І. В.; майстер спорту, старший викладач
кафедри фізичного виховання та спортивної
підготовки Національного авіаційного університету
 
Subject motivation, physical education, students, and provided employment

мотивація; фізичне виховання; студенти, умови; заняття.
378.147
 
Description This article discusses pedagogical conditions ensuring the successful mastery of knowledge and skills formation. Proved that the interest in physical education as an academic and extracurricular forms of employment can be increased, if the means to use those kinds of physical activity, which are more popular with this group of students
У даній статті розглянуті педагогічні умови забезпечення успішного оволодіння знаннями і формування умінь. Доведено, що інтерес до занять фізичним вихованням як навчальними, так і позанавчальними формами занять можна підвищити, якщо в якості засобів використовувати ті види рухової активності, які користуються більшою популярністю у даного контингенту студентів.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12462
10.18372/2411-264X.10.12462
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 36-41
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 36-41
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 36-41
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ