Record Details

FEATURES OF MOTIVATION OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF STUDENTS – FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTS

Наукові журнали Національного Авіаційного Університету

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title FEATURES OF MOTIVATION OF EDUCATIONAL ACTIVITY OF STUDENTS – FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTS
ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ
 
Creator Бондар, Л. В.; кандидат психологічних наук, доцент,
доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти
Національного авіаційного університету, м. Київ
 
Subject motivation, learning activities, teaching and professional activities, personality, individual needs

мотиви; мотивація особистості; навчальна діяльність; навчально-професійна діяльність; особистість; потреби особистості
159.9:378.14–057.875(045)
 
Description The article presents a description of the motives of educational activity of students the third year direction of training "Practical Psychology". The personlity is a result of the educational process. The education and personal development is development, especially its needs and motives. Motives of educational activity affecte on the quality of training, the formation of the  professional
У статті представлена характеристика мотивів навчальної діяльності студентів третього курсу напряму підготовки «Практична психологія». Результатом освітнього процесу є особистість, виховання та розвиток особистості полягає у розвиткові, перш за все, її потреб та мотивів. Мотиви навчальної діяльності впливають на якість професійної підготовки, на формування особистості професіонала.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor

 
Date 2017-04-11
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12459
10.18372/2411-264X.10.12459
 
Source Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 10 (2017); 23-27
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 10 (2017); 23-27
Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 10 (2017); 23-27
 
Language uk
 
Rights Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
 

Технічна підтримка: НДІІТТ НАУ