PLANETARY THINKING FORMATION COMPONENTS OF FUTURE TECHNICAL UNIVERSITY ENGINEERS IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PLANETARY THINKING FORMATION COMPONENTS OF FUTURE TECHNICAL UNIVERSITY ENGINEERS IN THE EDUCATIONAL INFORMATION ENVIRONMENT
СКЛАДОВІ ФОРМУВАННЯ ПЛАНЕТАРНОГО МИСЛЕННЯ У МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ ТЕХНІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-ІНФОРМАЦІЙНОГО СЕРЕДОВИЩА |
|
Creator |
Рахманов, Віталій Олегович; Національний авіаційний університет
|
|
Subject |
future engineers; educational information environment; planetary thinking; professional activity; formation of personality
— майбутні інженери; освітньо-інформаційне середовище; планетарне мислення; професійна діяльність; формування особистості 378.147(045) |
|
Description |
The article defines and analyzes the planetary thinking formation components of future technical university engineers in the educational and information environment. The paper presents the principles of management of the educational process at the technical university, the implementation of which will improve the mechanism of students’ planetary thinking formation in the process of independent cognitive activity. It is the existence of various types of thinking that is caused by the peculiarity of future engineers specific activity at different stages of development
У статті визначені та проаналізовані складові формування планетарного мислення у майбутніх інженерів технічного університету в умовах освітньо-інформаційного середовища. В роботі представлені принципи управління навчальним процесом у технічному університеті, виконання яких дозволить удосконалити механізм формування планетарного мислення у студентів в процесі самостійної пізнавальної діяльності. Саме існування різних видів мислення зумовлено своєрідністю конкретних видів діяльності майбутніх інженерів на різних етапах розвитку. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-12-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12565
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 116-121
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 116-121 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 116-121 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|