PSYCHOTHERAPEUTIC DIAGNOSTICS IN THE STRUCTURE OF EDUCATIONAL PROJECTS
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
PSYCHOTHERAPEUTIC DIAGNOSTICS IN THE STRUCTURE OF EDUCATIONAL PROJECTS
ПСИХОТЕРАПЕВТИЧНА ДІАГНОСТИКА В СТРУКТУРІ ОСВІТНІХ ПРОЕКТІВ |
|
Creator |
Католик, Галина Вікторівна; кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедри психології ВНЗ «Український Католицький Університет»
|
|
Subject |
self-concept; psychodiagnostics system; primary interview; psychodynamic integrative child-youth psychotherapy
— Я-концепція; психодіагностична система; первинне інтерв’ю; психодинамічна інтегративна дитячо-юнацька психотерапія 159.9 (075.8) |
|
Description |
An article examines the structure of initial psychotherapy interview, which in turn forms the basis for the diagnosis of personal and professional areas of self-concept of a practical psychologist who is trained in the educational project. As a part of the professional selection of candidates for the educational project of the integrative psychodynamic psychotherapy of children and youth is seen substantial part of the author’s psycho diagnostic system
У статті розглядається структура первинного психотерапевтичного інтерв’ю, яке в свою черго створює підґрунтя для діагностики особистісних та професійних зон Я-концепції особистості практичного психолога, котрий навчається у освітньому проекті. В рамках профвідбору кандидатів на освітній проект з психодинамічної інтегративної дитячо-юнацької психотерапії розглядається змістовна складова авторської психодіагностичної системи. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2016-04-06
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12331
10.18372/2411-264X.8.12331 |
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 8 (2016); 46-50
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 8 (2016); 46-50 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 8 (2016); 46-50 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|