FORMATION OF EFFECTIVE METHODS OF MANAGEMENT AND FACTOR OF THE MODEL OF «HUMAN RESOURCES»
Наукові журнали Національного Авіаційного Університету
View Archive InfoField | Value | |
Title |
FORMATION OF EFFECTIVE METHODS OF MANAGEMENT AND FACTOR OF THE MODEL OF «HUMAN RESOURCES»
ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ УПРАВЛІННЯ ТА ФАКТОР МОДЕЛІ «ЛЮДСЬКИХ РЕСУРСІВ» |
|
Creator |
Кондур, О. С.; Прикарпатський Національний університет імені Василя Стефаника
|
|
Subject |
education system; management; education; democracy; moral consciousness; values; justice; principles of education; social institutes
— системи освіти; менеджмент; освіта; демократія; моральна свідомість; цінності; справедливість; принципи виховання; соціальні інститути. 37.013.42: 005.336.1: 316.752 |
|
Description |
Socio-educational and educational, institutional, social, and public management system, organizations and educational institutions should create educational and professional educational environment to, implementing education and training, to mobilize creativity, rather than simply provide the imposition of administrative standards, social, educational and training standards, as provided old traditional pedagogical paradigm. Traditional paradigm – is to control, education and training, the new «integrative global paradigm of education, training and management», which is developing a social philosophy of education – to teach social responsibility and moral value of social work, self, develop and learn. Model of social care and education, embodied in the program of social development and learning, mostly meant to teach people how to lead an independent and original research themselves, society and knowledge systems. At the same time, these models and programs should not be separated either from individual-collective system of moral and social values, theoretical and applied training, nor from further use of the acquired values, norms and habits in daily life, science, or in the workplace, in all social institutions.
Соціально-освітня і виховна, інституційна, суспільно-державна і управлінська система, організація і навчальний заклад мають створювати освітньо-виховне фахове середовище, щоб, здійснюючи виховання і навчання, мобілізувати творчість, а не просто забезпечувати нав’язування управлінських стандартів, соціальних, виховних і навчальних норм, як це передбачала стара традиційна педагогічна парадигма. Традиційна парадигма – це здійснювати управління, виховання і навчання, нова, інтегративна глобальна парадигма освіти, виховання і управління, – навпаки, прагне навчити соціально-відповідально і морально-ціннісно діяти суспільно, самоуправляти, розвиватися та вчитись. Моделі виховання і освіти, втілені в програми суспільного розвитку і навчання, перш за все покликані навчити людей провадити самостійне і оригінальне дослідження себе, соціуму і системи знань. Водночас ці моделі і програми не мають бути відірвані ані від індивідуально-колективної системи моральних і соціальних цінностей, теоретико-прикладного навчання, ані від подальшого застосування набутих цінностей, норм і навичок в повсякденному житті, науці чи на виробництві, у сфері усіх соціальних інститутів. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2017-12-12
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/VisnikPP/article/view/12555
|
|
Source |
Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка, Психологія; № 11 (2017); 66-74
Вестник Национального авиационного университета. Серия: Педагогика, Психология; № 11 (2017); 66-74 Proceedings of the National Aviation University. Series: Pedagogy, Psychology; № 11 (2017); 66-74 |
|
Language |
uk
|
|
Rights |
Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи, яка через 6 місяців з дати публікації автоматично стає доступною на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).
|
|